“Mooi, groot maar wel wat fris”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
De ruime woon/leefkeuken van woning Hortensia. Hier zijn al heel wat verhalen over tafel gegaan.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
39 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Mooi, groot maar wel wat fris”
Beoordeeld op 27 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

We zijn met zijn vijven hier twee nachten geweest. Het was heerlijk, lekker ruim en enorm lekkere douche en bij aankomst een flesje appelsap en een taart is een warm welkom. Wat minder warm was was het huis zelf. Dat bleef toch wat fris, zeker omdat het weer erg fris was geworden.

Los daarvan hebben we een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
liesbethj ...
Thale, Duitsland
1 beoordeling
“Geweldig accommodatie midden in de natuur”
Beoordeeld op 15 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

We verbleven hier met onze familie. Wat een heerlijke accommodatie midden in de natuur. De eigenaren hebben zelf diverse wandelroutes uitgezet (van verschillende afstanden) die starten vanaf de Hontemerhof. Zij weten precise waar de mooie plekken zijn in de omgeving. We zijn ook een dag gaan fietsen. Diverse fietsroutes lopen voor de deur. Oh ja en we werden verwent met vlaai, jam en zelfgemaakte appelsap. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: juli 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 jul 2017
Wij waren zeer blij met Liesbeths familie als gasten in onze Hontemerhof. We hebben ze eens lekker verwend en nuttige tips kunnen geven over lekker eten, wandelen en fietsen in onze 5-sterren omgeving. Bedankt en tot ziens!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren