“Geweldig accommodatie midden in de natuur”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
De ruime woon/leefkeuken van woning Hortensia. Hier zijn al heel wat verhalen over tafel gegaan.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Liesbeth ...
1 beoordeling
“Geweldig accommodatie midden in de natuur”
Beoordeeld op 15 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

We verbleven hier met onze familie. Wat een heerlijke accommodatie midden in de natuur. De eigenaren hebben zelf diverse wandelroutes uitgezet (van verschillende afstanden) die starten vanaf de Hontemerhof. Zij weten precise waar de mooie plekken zijn in de omgeving. We zijn ook een dag gaan fietsen. Diverse fietsroutes lopen voor de deur. Oh ja en we werden verwent met vlaai, jam en zelfgemaakte appelsap. Een aanrader dus!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 jul 2017
Wij waren zeer blij met Liesbeths familie als gasten in onze Hontemerhof. We hebben ze eens lekker verwend en nuttige tips kunnen geven over lekker eten, wandelen en fietsen in onze 5-sterren omgeving. Bedankt en tot ziens!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren