TripAdvisor
Kessel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Super lekker genieten van begin tot eind”
Beoordeling van Restaurant Corsica!

Restaurant Corsica!
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Kessel
14 september 2019 beoordeeld

Alles wat we gekozen hadden zouden we opnieuw willen van smullen
Lekker lekker lekker
Brusschetta en worstjes
Rundsspiesjes en een heel lekker stukje varkentje

Magnefiek
Jammer dat we zo ver wonen. We keren zeker terug. Njam

Datum van bezoek: augustus 2019

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je vooraf de kaart bekijkt, heb je niet de indruk dat het om een tapas restaurant gaat. Hierdoor lijken de gerechten heel goedkoop, maar schijn bedriegt. Om je buik rond te eten, heb je pas na 4 a 5 gerechten voldoende. Dan zou je zo op 40 euro per persoon uit kunnen komen. Dat was niet onze eerste indruk die we kregen van de kaart. Bovendien: de gerechtjes waren smaakvol maar van een echte chefkok was geen sprake. Bediening was vriendelijk, daar heeft het zeker niet aan gelegen. Als lunch leuk idee, als diner af te raden.

Datum van bezoek: april 2019
RestaurantCorsica, Eigenaar van Restaurant Corsica!, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Beste Jessie, Jammer dat je de kaart bij ons zo hebt ervaren. 90% van onze gasten eet voor minder dan 30 Euro, en dat is dan inclusief nagerecht. Doordat je alle gerechten met elkaar deelt kan je diverse gerechten van de kaart proeven. Als gasten bij ons meer dan 40 euro per persoon uitgeven hebben ze daarbij ook zeker een fles wijn erbij.

Claire

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig! Heel lekker en vers eten! Leuk concept... tapas! Vriendelijke bediening en veel variatie! Aanrader voor vrienden en families.

1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak, de twee eigenaren doen dit met veel liefde en dat merk je. Het concept is delen, je bestelt een 1 of meerdere gerechtjes per keer en deelt deze dan eventueel met je tafelgenoten. Verse ingrediënten worden hier gebruikt, top! Voor ons is de prijs/kwaliteit prima in orde.

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we vandaag heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu.
Tijdens het eten kwam de kok zelfs aan de tafel om te vragen hoe het eten smaakte.
Zeker een aanrader, als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer hier eten.
Onze complimenten aan de kok.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant Corsica! bekeken, bekeken ook

In Restaurant Corsica! geweest? Deel je ervaringen!