“Slechte bediening, ondanks reserveren toch lang buiten gestaan”
Beoordeling van Happy Italy Kerkrade

Happy Italy Kerkrade
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 15 van 60 Restaurants in Kerkrade
Keukens: Italiaans
29 september 2020 beoordeeld

Ondanks reserveren, toch heel lang buiten gestaan, we zouden binnen 3 kwartier weer weg moeten zijn, maar stonden na een half uur nog op dezelfde plek buiten. Het is binnen heel vol, lijkt niets te maken willen hebben met RIVM maatregelen. Heel eng.

23 september 2020 beoordeeld

Pizza koud geserveerd, salade zonder dressing, drank te laat en als je wilt afrekenen moet je ook achter ze aanrennen. Ben hier nu paar keer geweest, dit was echt de laatste keer. Wat een ballentent.

1 september 2020 beoordeeld

Het eten was best lekker, jongen die ons bediende was ook vriendelijk. Alleen sprake veel personeelsleden gebrekkig Nederlands. Het eten kwam helaas niet gelijktijdig. Je kunt glute vrije pasta eten, maar deze moet jezelf meenemen en koken (thuis). Er gaat dan ook niks van de prijs van de pasta af. Extra’s toevoegen aan de pasta’s zijn vrij prijzig voor wat je krijgt. Wat wel fijn is, is dat de porties vrij groot zijn en dat je ze mee naar huis kunt nemen als je het niet op krijgt.

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een eet-fabriek en geen restaurant. Ik moest aan tafel bestellen via mijn smartphone en betalen met iDeal. Dat proces is omslachtig en duurt vrij lang als je met een gezin bent. Vervolgens kwam het eten maar geen drank. Tot 3 maal toe geïnformeerd. Toen het eten bijna op was kwam de cola eindelijk. Mijn pizza döner was vrij smakeloos en de döner was erg schaars. De tomatensaus overheerste. De bediening was vriendelijk maar erg onprofessioneel. Er lopen daar teveel jongens en meisjes die te weinig gemanaged worden. Ik snap niet dat de mensen voor dit restaurant buiten in de rij aansluiten.

Datum van bezoek: augustus 2020
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gaan eten bij Happy Italy.
Reserveren ging makkelijk online. Bij aankomst een wachtrij, waar ook de mensen die gereserveerd hadden in moesten staan.
Dame die ons naar de tafel bracht had een flacon om handen te ontsmetten, pluspunt!

Minpunt is haar “attitude”. Omdat er baas op haar shirt stond hoeft ze haar personeel niet zo af te snauwen waar gasten bijzitten.

Eten was goed en veel en je kan hèt indien nodig ook laten verpakken om mee te nemen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Happy Italy Kerkrade bekeken, bekeken ook

In Happy Italy Kerkrade geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.