Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
voor een rustig middagje weg

leuke dierentuin. mooie ruimtes waar de dieren verblijven. Je bent hier niet een hele dag bezig ... meer lezen

vandaag beoordeeld
Monique D
Almere, Nederland
Fantastische Dierentuin

Geweldig mooi dierenpark. Fantastisch georganiseerd in het kader van de ... meer lezen

gisteren beoordeeld
AriaanB_13
Brielle, Nederland
Lees alle 1.201 beoordelingen

Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

op zich een leuke dierentuin met leuke paadjes om te lopen. fe dieren die we zagen waren ook redelijk actief. het enige minpuntje was dat er veel onbezette kooien waren met veel onkruid en geen dieren.

Beoordeeld op 20 augustus 2020

GaiaZoo is een top locatie voor een familie activiteit. Een ganse dag plezier en momenteel zeker niet te druk met de Corona maatregelen.

Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi en verzorgde zoo
Zelden zo mooie dierenwoningen gezien
Speeltuinen kindvriendelijk
Toiletten mooi gekuist
Duidelijk wegwijzers

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Gaiazoo is een mooie goedverzorgde dierentuin , het was in het begin goed geregeld kwa Corona-maatregels maar nu is er amper nog toezicht op het naleven vd regels en dat valt te merken. Het was gisteren behoorlijk druk, mensen lopen te dicht op elkaar en of op verkeerde gedeeltes terwijl het wel goed staat aangegeven, erg jammer want ik behoor tot de risicogroep en het voelde niet fijn. De inzet in het begin was super, ik hoop dat daar toch weer wat meer op gelet gaat worden!

Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Park is mooi en schoon. Dieren zien er goed en verzorgd uit en ze waren actief.
Bijzonder was om de volwassen flamingo’s op hun nesten te zien met eieren die nog uit moesten komen en de baby flamingo’s te zien.
Park heeft een paar bijzondere dieren die wij in andere parken niet eerder zijn tegen gekomen. Verblijven zijn mooi met het park één en de dieren zitten niet in hokken.