Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi en interessant

Het is een geweldig mooi park, ondanks de regen hebben we alle dieren kunnen zien. Het personeel ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
bartenleinb
via mobiele applicatie
voor een rustig middagje weg

leuke dierentuin. mooie ruimtes waar de dieren verblijven. Je bent hier niet een hele dag bezig ... meer lezen

5 weken geleden beoordeeld
Monique D
Almere, Nederland
Lees alle 1.204 beoordelingen

Beoordeeld op 21 september 2018

Gezellig park en heel netjes. Er is altijd wel iemand van het personeel in de buurt om je vragen te beantwoorden.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 13 september 2018

Veel dieren niet gezien. Park netjes. Foto's die ik wilde maken niet optimaal. Of te ver weg of te veel gaas. Wellicht leerzaam voor kinderen.

Beoordeeld op 12 september 2018

Een dagje GaiaZoo, de moeite waard.
Een heel mooi en ruim park met veel dieren in een groene omgeving.
Soms moet je een beetje moeite doen om de dieren te zien.
Een nieuw gedeelte was nog in aanbouw.
Het park was voor ons groot genoeg om een dag door te brengen.
Verder is het park netjes onderhouden, vriendelijk personeel en we gaan zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 5 september 2018

Het is ruim opgezet, er is veel groen maar voor mij is het zeker niet het mooiste dierenpark van de Benelux. Ik had ook meer soorten dieren verwacht en dat viel tegen.

Beoordeeld op 3 september 2018

Ben er nu al de laatste jaren een viertal keer geweest! Je voelt respect voor de dieren. Veel aandacht voor minder gekende soorten. Lynxen en wolven hebben zeer mooie biotopen. Zeer kindvriendelijk en groepsprijs van 16,50 EUR zeer scherp. Centraal gelegen zodat een meerdaags verblijf in de streek ook interessant is qua aanbod. Een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2018