Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Op de website stond dat je vanaf 15.00 uur in kan checken maar dan moeten ze wel genoeg personeel neerzetten. Één jonge dame achter een kleine simpele receptie en inderdaad met een kauwgum in haar mond. Moesten net als andere best wel lang wachten eer we aan de beurt waren. Opeens kwam er een collega uit een kamertje met tranen in haar ogen. De volgende dag hoorde wij dat zij was afgebrand door haar manager, niet slim van die manager met een flinke rij wachtende bezoekers., kan je ook na haar werktijd doen! Bij het arrangement zat ontbijt voor 2 dagen en een hoofdgerecht dus besloten we de eerste avond dat te gaan doen.... Was geen slimme gedachte. Er liepen 3 mensen in de bediening die hun poten uit het lijf liepen. Wij hadden de schnitzel gekozen die goed van smaak ook al was deze bijna koud. Ook hier was er niet aangedacht om extra personeel in te zetten, helaas. Personeel was snel geïrriteerd vanwege de werkdruk. Ontbijt de volgende morgen was goed en de ebikes die wij hadden gehuurd reden prima. De laatste dag was het ontbijt slecht. 2 man personeel zaal helemaal vol, geen brood meer, geen kaas, eieren, vleeswaren. Koffiemachines die schoongemaakt moesten worden, gasten raakten geïrriteerd en het personeel ook. Wat ik ook jammer vind dat er niet was ingesprongen op Pasen. Geen paasbrood of versieringen helemaal niets. Voor ons is het in ieder geval duidelijk dat wij hier niet meer terug komen. Jammer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

1 meisje relaxt kouwend op kouwgom.ben benieuwd hoelang het gaat duren. Nu zo' 15 minuten. Simpele receptie zoals je in het buitenland ook wel ziet. Het is net of ie in de wachtkamer bij de tandart bent. Alleen iets gezelliger. Wordt vervolgd.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019

Schone kamer en douche! Rustige plek! Uitstekend ontbijt met veel keus! Kon na telefonisch overleg ook eerder in de kamer. Parkeerplaats voor de deur! Aardig personeel. Dit was de tweede keer dat we hier overnachtten. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Voor het bezoeken van de Kerstmarkt in Aken twee nachten in het Golden Tulip geslapen. Prima en nette kamer, uitstekend ontbijt en ook het avondeten was zeer acceptabel. De bar/eetzaal is niet echt sfeervol, het personeel attent en behulpzaam. Prima ki.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Arrangement geboekt voor 2 dagen, hotel is netjes, bedden wel erg zacht is persoonlijk maar heb ze liever iets harder. Mensen aardig en ontbijt heel goed verzorgt. Je bent met de auto zo in Maastricht parkeren in bij Station Wijck en je loopt zo de stad in. Kortom een prima hotel, goed ontbijt schone kamer en netjes. Helaas bed iets te zacht maar wel een dikke voldoende. Overigens hebben we 1 avond het menu geprobeerd dat was prima, alleen was het tempo van de bediening erg hoog ondanks verzoek of het wat langzamer kon was alles er toch in 1 uur doorheen gejaagd en dat was wel jammer. Kwaliteit overigens prima.

Datum van verblijf: november 2018