Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

1 meisje relaxt kouwend op kouwgom.ben benieuwd hoelang het gaat duren. Nu zo' 15 minuten. Simpele receptie zoals je in het buitenland ook wel ziet. Het is net of ie in de wachtkamer bij de tandart bent. Alleen iets gezelliger. Wordt vervolgd.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019

Schone kamer en douche! Rustige plek! Uitstekend ontbijt met veel keus! Kon na telefonisch overleg ook eerder in de kamer. Parkeerplaats voor de deur! Aardig personeel. Dit was de tweede keer dat we hier overnachtten. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Voor het bezoeken van de Kerstmarkt in Aken twee nachten in het Golden Tulip geslapen. Prima en nette kamer, uitstekend ontbijt en ook het avondeten was zeer acceptabel. De bar/eetzaal is niet echt sfeervol, het personeel attent en behulpzaam. Prima ki.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Arrangement geboekt voor 2 dagen, hotel is netjes, bedden wel erg zacht is persoonlijk maar heb ze liever iets harder. Mensen aardig en ontbijt heel goed verzorgt. Je bent met de auto zo in Maastricht parkeren in bij Station Wijck en je loopt zo de stad in. Kortom een prima hotel, goed ontbijt schone kamer en netjes. Helaas bed iets te zacht maar wel een dikke voldoende. Overigens hebben we 1 avond het menu geprobeerd dat was prima, alleen was het tempo van de bediening erg hoog ondanks verzoek of het wat langzamer kon was alles er toch in 1 uur doorheen gejaagd en dat was wel jammer. Kwaliteit overigens prima.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2018

Via travelbird boekten we een voordelig verblijf in dit hotel. Het hotel is ingebouwd in het voetbalstadion. Bizar, maar knap gedaan. Minder leuke lokatie, drukke site met veel winkels. Binnenin het hotel is het wel rustig. De kamer is prima in orde: heerlijke bedden, goede badkamer met ruime douche. Het ontbijt is prima. Het avondmaal was ook lekker. Wel jammer dat het restaurant en ook de bar gesloten waren op zondag. Men had ons bij aankomst daar ook niet voor gewaarschuwd. Onze voucher voor koffie/thee konden we om die reden niet gebruiken. Dat is niet zo leuk.
In de kamer is er airco. Je kan zelf geen raam open zetten, dat us een spijtige zaak.

Datum van verblijf: oktober 2018