“Wat een gastvrij gezellig restaurant !”
Beoordeling van Felice

Felice
Geclassificeerd als nr. 7 van 60 Restaurants in Kerkrade
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaan zoals je hem in de duurdere sferen verwacht: heerlijke vlees-, vis- en pastagerechten. We kwamen hier om onze huwelijksdag te vieren en hebben mogen genieten van een overheerlijke maaltijd. Ook de antipasti was áf! Voor het dessert was helaas geen plaats meer (pfff). Maar zag er aan de andere tafels voortreffelijk uit. Na het eten nog een Grappa gedronken met een geweldig advies van de chef zelf. Super vriendelijk en super lekker! Ons gaan ze veel vaker zien!

22 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Hadden zin in Italiaans eten en kwamen hier terecht. Eten was top. Vers, grote porties en bij iedere hap waande je je in Italië. Zeer prettige bediening.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer smaakvol en met aandacht bereid. Verse producten, puur. Bediening is persoonlijk en eveneens met aandacht. Een fantastische belevenis.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en een vriendelijke staf. Goed geprijsd voor voor de kwaliteit van het eten. Ook hebben we niet lang hoeven wachten op het eten. Gewoon helemaal tevreden! En dat is top. Al met al dus gewoon zeer aangenaam.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede sfeer, fijne service en niet duur! Als vegetariër heb ik heerlijk gegeten. Het was een flinke portie. Vooraf heerlijke broodjes met kruidenboter waardoor we zeer voldaan de deur uit gingen. Zeker een aanraden!

Reizigers die Felice bekeken, bekeken ook

In Felice geweest? Deel je ervaringen!