ZenHotels.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het was al een jaar of 10 geleden dat wij hier te gast waren.
Destijds was het een beetje verouderd.
Op foto’s had ik al gezien dat er iets was veranderd.

Bij binnenkomst viel mij direct de warme ontvangst op, voor ons nieuwe gezichten.
(Voor vriendelijkheid kwam je vroeger volgens mij niet terug)

De binnenplaats had een complete metamorfose ondergaan, weg bruin, hallo amsterdams groen.

De kamer was netjes en schoon.

Het restaurant was ook niet aan de opknapbeurt ontsnapt en is ontzettend warm en gezellig ingericht.
Het ontbijt en diner alle dagen van genoten. Zeer uitgebreid(ondanks corona).

Rolf en Janine bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen.
Het duurt zeker niet nog eens 10 jaar voor jullie ons weer terug zien.

Beoordeeld op 30 september 2020

Hotel hof van Hulsberg is een super fijne beleving het leek net een korte vakantie in het buitenland. Een gezellig schoon hotel met een vriendelijke gastvrouw en gastheer het ontbijt was goed geregeld geheel Corona proef en werd steeds bijgevuld. De laatste avond hebben we heerlijk in het hotel gegeten top kok.
Echt een aanrader om hier een aantal nachten te verblijven. Hans en Ellen

Beoordeeld op 30 september 2020

We komen hier al een paar jaar en elke keer gaan we weg met een grote glimlach. Goed faciliteiten, heerlijk eten en drinken, maar vooral de gastvrijheid en plezier van Rolf en Janine, maken je verblijf hier geweldig. Heel erg aanbevolen.

Beoordeeld op 29 september 2020

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Verblijf, eten, slapen, alles top geregeld. Duidelijk en voldoende aandacht voor corona maatregelen. Uitstekende overdekte en afsluitbare motorstalling. Wij komen weer terug!

Beoordeeld op 13 september 2020

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Leuke binnenplaats en gezellige kamers. Maar wat het echt bijzonder maakt zijn de mensen. Ze doen veel moeite om oplossingen te vinden voor problemen die ze niet eens zelf veroorzaakt hebben.