Beoordeeld op 2 april 2019

Gastvrije ontvangst door Janine en ook gedurende het verblijf een fijne persoonlijke benadering. We voelden ons echt welkom. Kamer niet zo groot, maar prima bedden en héél schoon. Óók lekker gegeten in het restaurant.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

1 nacht hier overnacht vanwege bezoek in de buurt. Laat ingecheckt en na ontbijt weer weg. Maarrrr ik weet nu al dat ik terug ga komen. Ontvangst door eigenaar was super. Humorvolle aardige man. Ik was met mijn 2 zussen op een 3 persoonskamer. We verbaasden ons bij het openen van de deur over de grote van de kamer. Echt top. Het hotel heeft een gezellige binnentuin wat een vakantie gevoel geeft. Ontbijtbuffet was uitgebreid en alles lekker vers. De indeling en aankleding van restaurant en bar is heel erg mooi. Wat ik al zei ik kom terug.

Datum van verblijf: maart 2019
HofvanHulsberg, Eigenaar van Hotel Hof van Hulsberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Beste dames, fijn te lezen dat het verblijf goed bevallen is, we hopen u graag weer eens te mogen ontvangen

Beoordeeld op 28 februari 2019

Zeer vriendelijke ontvangst. Ligging en voorzieningen zijn prima: mogelijkheid tot stallen van de motor. Kamer was wat verouderd en hier en daar aan een update toe (douchescherm kapot bijvoorbeeld). Prima ontbijt, er kon rekening gehouden worden met glutenvrij dieet.

Datum van verblijf: februari 2019
HofvanHulsberg, Front Office Manager van Hotel Hof van Hulsberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Beste familie, fijn te lezen dat u het naar de zin gehad heeft, we zijn dit jaar begonnen met het upgraden van de badkamers dus mocht u weer een keer deze kant op komen hoop ik u de vernieuwingen te kunnen laten zien.
wij proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met dieetwensen.

mvgr Janine

Beoordeeld op 27 februari 2019

Al was het voor 1 nacht, wij hebben een goed gevoel over gehouden aan Het Hof van Hulsberg. Schoon, ruim, attent en vriendelijk personeel, prima diner en een goed ontbijt.
Voor herhaling vatbaar, maar dan wat meer nachten. Let wel, niet geschikt voor mensen die erg slecht ter been zijn. Nogal wat vloer-hoogte verschillen in het gebouw en onze kamer-toilet.

Kamertip: flat-screen tv iets meer naar beneden laten kantelen. Hangt hoog en als je op de bank zit, is het beeld (wegens de kijkhoek) erg donker.
Datum van verblijf: februari 2019

Beste familie,fijn te lezen dat het goed bevallen is; tja de vloerhoogte verschillen hier en daar is een van de karakter eigenschappen van monumentale hoeve, we hebben 3 iets minder valide geschikte kamers op de begaande grond.

Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

In de voorjaarsvakantie 16-2-19 hebben wij 2 nachtjes hier verbleven, prachtige locatie alles op korte afstand (met de auto)
Verder erg lieve eigenaren mooi grote kamer kregen we met ons dochtertje van 6 maanden.
Ontbijt niet super luxe maar gewoon prima.
Erg fijne dagen gehad!!

graag gedaan !