“Heerlijk vertoeven”
Beoordeling van Rijstal Venhof

Rijstal Venhof
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Herkenbosch
1 juni 2018 beoordeeld

Wij komen geregeld bij Venhof. Soms voor een drankje of een kopje koffie, na een wandeling maar vaker voor iets te eten. Je kan bij goed weer heerlijk buiten zitten. Het eten is van goede kwaliteit en erg lekker.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lang (meer dan een half uur) moeten wachten op een broodje zalm. Veel zalm zat er niet op. Zeker niet gezien de relatief hoge prijs.
We zullen hier zeker niet meer gaan lunchen.

12 maart 2018 beoordeeld

Na een uren durende wandeling door natuurgebied de meinweg hebben we hier achteraf lekker buiten op het terras gezeten en genoten van hapjes en drankjes.
Snelle en vriendelijke bediening, en goed verzorgd.

Vooral ook leuk voor mensen die met de hond komen, de honden kunnen zich hier goed uitleven en naast de tafels op het terras uitrusten. Er is genoeg ruimte tussen de tafels dus werkt niet storend voor gasten die geen honden hebben.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk bezocht en gezellig trefpunt in het bos, groot terras, sfeervol eetcafé. Voor een hapje en een drankje, altijd lekker! Dus geen wandeling zonder bezoek aldaar, wij komen hier graag steeds weer terug!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al lang en elke keer is het weer een feestje. Onze honden zijn meer dan welkom, heerlijke plek om even uit te rusten na een wandeling in de Mijnweg. Ook heerlijke, goed klaargemaakte gerechten voor de lunch. Of gewoon een lekker kopje koffie en/of thee met natuurlijk een stuk Limburgse vlaai. Onze jaarlijkse Newfoundlander reünie houden we hier en bij slecht weer mogen we zelfs gebruik maken van de aangrenzende zaal. Er is zelfs mogelijkheid om een huisje te huren als je wil overnachten. We hopen hier nog lang te mogen komen.

Reizigers die Rijstal Venhof bekeken, bekeken ook

Herkenbosch, Limburg
Herkenbosch, Limburg

In Rijstal Venhof geweest? Deel je ervaringen!