“Teamwork in afwerking”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2022 beoordeeld

Dat de kwaliteit en presentatie door Michelin gewaardeerd is merk je terug in de bediening. Leuk dat Ellen op de site het team zal voorstellen. Kan zo in het leuke infoboekje, toegevoegd bij de nota, toegevoegd worden. Mooi dat we bij aanvang van de shift tochten tafel konden bemachtigen. Telefonisch is dat wat lastig.
Geweldige aanrader,

Datum van bezoek: juli 2022

10 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke zondagmiddag hebben wij gehad. Prima ontvangst. In een schattig vakwerkhuis is een elegante charmante setting gecreëerd. Fijn dat de maitre/ sommelier voor het aperitief een champagne van een klein wijnhuis (een biologische uit de côte du bar) aanbeveelt. De sommelier geeft hiermee een goede eerste indruk op wat zij allemaal in huis heeft. Het is een blend van 3 cepages en past zeer goed bij de amuses. Het eten is verassend en smaakvol. De kok rijgt de mooie amuses aaneen. Een heldere Bloody Mary, kerriecracker, gebakken oester, regenboogforel.
En dan mag de fabricage van het menu nog beginnen. De chef mixt de Europese gerechten met oosterse smaakmakers. Wasabi/bonito/umeboshi/shiso. Hij doet dat op een manier zodat het echt verrijkend is. En hoewel de coquille perfect is, de rode mulfilet hoog op smaak en de reebok boterzacht, zijn het soms toch de begeleidende ingrediënten die mij het meest bijblijven. Het heerlijk licht pittige vadouvanijs, de ganzenleversaus de lardo en de warme, als kaviaarbommetjes knappende tomaatjes. Een goed geadviseerde fles wijn die elk van deze gerechten een ander karakter liet zien en zich staande hield (soms de peper dan weer het hout en zelfs de kers) was een prachtige toevoeging.
Er waren deze middag geen plooien om glad te strijken. Haute couture werd gemaakt in dit atelier.

Datum van bezoek: juli 2022
22 juni 2022 beoordeeld

We hebben er gedineerd in de week dat ze hun Michelinster toegekend kregen.
Gekozen voor het Experience menu.
Een prima menu en goed wijnarrangement. De wachttijden tussen de verschillende gangen vonden we veel te lang, tot wel een uur!!
Als Michelin zegt dat bij toekenning alle gerechtjes op niveau behoren te zijn, wil ik ze vragen het BBQ asperges gerechtje opnieuw te beoordelen. Dit is ronduit te simpel.
Tot slot hadden we wat meer glimlachende medewerkers verwacht na het behalen van zo'n prestigieuze ster, kortom wij als gast worden hier net als het bedienend personeel niet enthousiast van.

17 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, waar moet je beginnen..

Ze hebben net 2 sterren gekregen in de week dat wij er gereserveerd hadden. Leuk! De verwachting was best hoog..

Na binnenkomst kregen we champagne aangeboden met oesters.

Van de 4 oesters zat er in 1 schelp, en de ander zat nog vast. Jammer..

Voor de eerste amuses kwam al de eerste wijn, Bob arrangement. Die was al op, door het trage tempo, toen het voorgerecht kwam. Maar er werd niet bijgeschonken en toen we er naar vroegen werd er vreemd op gereageerd. Het is niet onze dat de dranken onjuist uitgeserveerd worden toch?

Verder was de helft van het personeel erg knullig, wat ze vertelden over de volgende gang stond letterlijk op de kaart. Dat hadden we zelf ook al gelezen. Ik miste het enthousiasme en de professionaliteit, wellicht kwam dit door hun welbewogen week omtrent de Michelin sterren.

Persoonlijk kan ik niet onderscheiden wat het verschil is 1,2 of 3 sterren, maar eerlijk gezegd hebben we wel beter ervaren bij restaurants met 1 ster bijvoocerbeeld.

11 juni 2022 beoordeeld

Samengevat was het een geslaagde middag vol culinair genot. Verfijnde gerechten mooi hoog op smaak waarnaast kundig geselecteerde originele wijnen die iedere wijnliefhebber zal aanspreken. Bedankt.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Atelier bekeken, bekeken ook

In Atelier geweest? Deel je ervaringen!