“Mooi panoramisch gelegen restaurant”
Beoordeling van gulperberg

gulperberg
Geclassificeerd als nr. 20 van 29 Restaurants in Gulpen
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi panoramisch gelegen restaurant met uitzicht over Gulpen. Vriendelijke bediening , kaart biedt voldoende keuze tegen erg redelijke tarieven. Gezellige sfeer en voldoende parkeergelegenheid.

Datum van bezoek: augustus 2020

18 augustus 2020 beoordeeld

Redelijk goed eten voor een normale prijs min of meer aangenaam vertoeven met buitenmooi uitzicht vanaf het terras

Datum van bezoek: augustus 2020
30 juni 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend twee keer heerlijk gegeten op een mooie locatie. Heel fijn om te zien hoe daar met de coronaregels omgegaan wordt. Klasse.

Datum van bezoek: juni 2020
12 juni 2020 beoordeeld

Leuk restaurant met zeer vriendelijke eigenaren. Mooi uitzicht over Gulpen vanaf het terras. Komen hier nu een aantal jaren in de vakantie en worden steeds herkend en persoonlijk begroet, terwijl er toch duizenden mensen komen.

Datum van bezoek: juni 2020
1 oktober 2019 beoordeeld

Vandaag voor de tweede keer binnen 1 week bij Restaurant Gulperberg gegeten.
Voorheen hier nog nooit geweest dus eerste kennismaking.
1e dag mijn vrouw en ik een super malse biefstuk, gewoon goed!
Zo ook de prijs/kwaliteit verhouding (ongelofelijk)
Vandaag vooraf op het terras ieder een glas wijn, daarna binnen een karaf halve liter wijn, 2 snitzels naar keuze.
Inclusief frites, groente en salade.
Alles optijd, goed verzorgd en warm opgediend.
Dit alles bij elkaar voor 2 personen
totaal  nog geen € 40,00
Waar vind je dit nog?

Ik heb geen aandelen of overige belangen in dit restaurant, maar door onze ervaring en die van (zo bleek) graag steeds terugkerende gasten
GEWOON EEN AANRADER!

Aad van Eijken.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die gulperberg bekeken, bekeken ook

In gulperberg geweest? Deel je ervaringen!