Beoordeeld op 23 augustus 2020

Eten goed maar bediening en wachttijd is beneden de maat. Zeker 50 minuten op het eten gewacht terwijl het niet druk was. Bediening maakt geen contact en behandeling is onprofessioneel. Lokatie is leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen!super mooi kamer en een heerlijk bed!gegeten in het restaurant was ook heel goed verzorgd.een uitgebreid ontbijt met veel keuze uit brood en vlees en kaas.een zeer uitgebreide bierkaart .

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

we hadden daar 2 kamers! echt super leuk weekend gehad..de bedden sliepen erg goed! de kamer was ruim genoeg.. was gewoon goed hoor..Het ontbijt was echt fantastisch!! Hmmm zulk heerlijk beleg en diverse kazen.. wij zijn grote eters.. we kwamen niks te kort..

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

We gaan al een paar jaar met enige regelmaat een coupe ijs eten op het terras van deze brasserie.
Lekker ijs van goede kwaliteit dat smaakt naar meer.
Tip voor vandaag: op de coupe "aardbeien genot" hadden meer aardbeien mogen liggen.
Het leek alsof er 1 grote aardbei in stukjes verdeeld was op de hele coupe.
En dat in het aardbeienseizoen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019

Een kamer voor iets meer dan 60 euro, met uitstekend ontbijt, per persoon een gratis welkomstbiertje en een extra koffie bij het ontbijt die niet wordt gerekend. Waar vind je dat nog? Zolderkamer niet bijzonder, maar helemaal prima. Wel ff flink wat trappen klimmen. Locatie, aan stromende beek met mooi terras in het centrum van Gulpen, is perfect. Aanrader dus.

Datum van verblijf: juni 2019