Barbara T
Hellevoetsluis, Nederland

Leuk terras op leuke plek, eten lekker maar weinig voor de prijs

Beoordeling van Hotel Brasserie de Kroon
3,0 van 5 bollen31 jul 2018 beoordeeld
We zaten hier op een warme, zonnige dag en het was druk. Een mannelijk personeelslid reageerde totaal niet op onze vraag om bediening. Een "ik kom zo bij u" was wel zo netjes geweest. Het vrouwelijke personeel was wel behulpzaam. Salade carpaccio gegeten , smaak was goed maar wel heel weinig carpaccio.
Datum van verblijf: juli 2018
Kamertip: We hebben hier alleen op het terras gezeten.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
  • Vio.com
0.1 km van Hotel Brasserie de Kroon
Restaurant
Herberg de Zwarte Ruiter, Gulpen; Kamer "Plato"
0.0 km van Hotel Brasserie de Kroon
    Surroundings
    • Expedia.com
    0.1 km van Hotel Brasserie de Kroon
    Restaurant
    6 persoons vrijstaande bungalow
    • Booking.com
    3.4 km van Hotel Brasserie de Kroon
    Meer hotels in Gulpen bekijken
    Beoordeeld op 26 juli 2018

Als rustpunt tijdens fiets- en wandeltochten een geweldige stek voor een hapje en drankje of een stukje vlaai. Midden in het dorp aan de oever van de Geulle (of was het de Gulp). Een heerlijke stek om even onderuit te gaan of gemoedelijk te loungen.
    Gewoon doen. Super.

Kamertip: We hebben alleen gebruik gemaakt van het terras.
    Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Heden middag hier op het terras gezeten.
    We werden geholpen door vriendelijk personeel dat vlot de drankjes uitserveerde. Hierbij nog een plankje met kaas olijven en worst
    Omdat een van ons de batterij bijna leeg was konden we deze hier zonder problemen opladen.
    Al met al een prima terras aan de Geul zeker als de zon schijnt .
    Zeker de moeite waard om eens hier te stoppen.

Beoordeeld op 16 september 2017

Voor een uitsmijter moet je hier zijn! Restaurant met een leuke kaart. We hebben hier onder andere een uitsmijter de Kroon gegeten. Waanzinnig goed met vier eieren, spek, kaas, salade en ander ingrediënten. Een van de betere uitsmijters. Goed restaurant.

Datum van verblijf: september 2017
    Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

Medium bier besteld en krijg je een 25cl maar betaal je wel de prijs van een medium. Dit is pure oplichting. S=25cl M=33cl L=50cl dus 25cl is een klein biertje! Toen ik een opmerking er overmaakte lachte de kelner me Gwn uit

Datum van verblijf: mei 2017
    Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk, Hét adres om te overnachten. Oud maar schoon en comfortabel, op een unieke lokatie: op de markt in Gulpen. Geweldig ontbijt, heerlijk bed, mooie badkamer. Fietsen 's nachts in de garage. En dan de Brasserie: oergezellig - allemaal fietsers/wandelaars/hartlopers én locals, never a dull moment.

Datum van verblijf: mei 2017