Expedia.comUS$ 76
Orbitz.com
PricelineUS$ 92
Beoordeeld op 10 juni 2022

goede kamer met heerlijk bed, proper, lekker ontbijt; mooie accomodatie in de buurt van Gulpen, waar vele mogelijkheden van lekker eten zijn, ook van daaruit kan je vele wandelingen en fietstochten maken.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022

We hebben hier 1 nacht gelogeerd met vrienden. Het is een prima maar eenvoudig hotel. Dat geldt ook voor het ontbijt. Door personeelsgebrek was het restaurant gesloten maar eten in het centrum van Gulpen op 10 minuten lopen is sowieso leuker. Prima uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen en op slechts 20 autominuten van Maastricht. Voldoende parkeergelegenheid en afgesloten garage om fietsen te stallen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 11 mei 2022

Prima hotel, complimenten voor het personeel. Ondanks tekort personeel alles prima geregeld. Na een kamer switch in overleg, 3 dagen okee verbleven. Sauna op aanvraag was goed geregeld (toen we het door hadden dat dat moest). Ik kom graag terug.

Kamertip: Voorkant kan je een dakterras hebben
Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 april 2022

Mooie kamer, goed bed, heerlijk ontbijt.
Prima plek om wandelingen te beginnen.
Heel prettige sirvice, mooie ruimtes.
Gulpen heeft leuk centrum al is de doorgaande weg er druk.
Gelukkig ligt het hotel op een goede afstand van deze weg.

Kamertip: kamer 202 was een heel fijne kamer
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 18 april 2022

Prima hotel. Restaurant en bar gesloten ivm personeelsgebrek dat is jammer. Verder mooie locatie waaruit je kan wandelen. Schone ruime kamer. Lekker vers ontbijt. Wij zijn de vd Valk keten gewend wat een overdaad aan luxe heeft maar deze is een goed alternatief.

Datum van verblijf: april 2022