Op zich prima hotel. Prijs-kwaliteitverhouding is oké.
Alleen heel jammer dat ik bewust een luxe double room had geboekt met 2-persoonsbed (rechtstreeks via hotelwebsite), dit ook nog in de toelichting had geschreven en ook op de 1e bevestiging boeking double room stond. Maar bij online willen inchecken 1 dag vantevoren zag ik dat er twin stond. Gebeld en aangegeven dat ik een 2-persoonsbed wil, niet 2 enkele bedden. Netjes te woord gestaan, medewerkster vond wel typisch omdat mijn boeking double was, maar ze ging het rechtzetten en me omboeken (naar junior suite blijkbaar).
Bij aankomst nogmaals aangegeven dat ik hier tegen aan was gelopen (daarom ook geen online incheck gedaan omdat de bevestiging op twin bleef staan) en werd me verteld u heeft de juiste kamer.
Bij aankomst op de kamer bleken we toch 2 enkele bedden te hebben (wel tegen elkaar). Terug naar de receptie en kreeg ik als antwoord, het is een voorkeur wat u vermeldt (wat ik heel typisch vindt, want je boekt een specifiek kamertype), de kamers met 2-persoonsbed zijn vol, reeds ingecheckt en daar hebben we er ook maar 2 van. Maar u bent omgeboekt naar een junior suite.
Tja, dan moet je hier maar mee instemmen, maar we vinden 2 losse bedden niet prettig. Ze schuiven als boxspring heel snel uit elkaar. Daarnaast vonden we de bedden enigszins aan de zachte kant.
Verder was de kamer prima, maar een suite zou ik het niet...Op zich prima hotel. Prijs-kwaliteitverhouding is oké.
Alleen heel jammer dat ik bewust een luxe double room had geboekt met 2-persoonsbed (rechtstreeks via hotelwebsite), dit ook nog in de toelichting had geschreven en ook op de 1e bevestiging boeking double room stond. Maar bij online willen inchecken 1 dag vantevoren zag ik dat er twin stond. Gebeld en aangegeven dat ik een 2-persoonsbed wil, niet 2 enkele bedden. Netjes te woord gestaan, medewerkster vond wel typisch omdat mijn boeking double was, maar ze ging het rechtzetten en me omboeken (naar junior suite blijkbaar).
Bij aankomst nogmaals aangegeven dat ik hier tegen aan was gelopen (daarom ook geen online incheck gedaan omdat de bevestiging op twin bleef staan) en werd me verteld u heeft de juiste kamer.
Bij aankomst op de kamer bleken we toch 2 enkele bedden te hebben (wel tegen elkaar). Terug naar de receptie en kreeg ik als antwoord, het is een voorkeur wat u vermeldt (wat ik heel typisch vindt, want je boekt een specifiek kamertype), de kamers met 2-persoonsbed zijn vol, reeds ingecheckt en daar hebben we er ook maar 2 van. Maar u bent omgeboekt naar een junior suite.
Tja, dan moet je hier maar mee instemmen, maar we vinden 2 losse bedden niet prettig. Ze schuiven als boxspring heel snel uit elkaar. Daarnaast vonden we de bedden enigszins aan de zachte kant.
Verder was de kamer prima, maar een suite zou ik het niet noemen. Een bankje en een tafeltje moet het dan blijkbaar meer maken. Maar bijvoorbeeld een koelkastje mist er dan.
Het hotel heeft voldoende faciliteiten. Wellnessruimte inclusief.
Vertrouw op juiste hygiëne en schoonmaak, zag er op het oog wel goed uit.
Er was bij aankomst niemand aan de receptie, welke sowieso beperkt is. Geen belletje, dus wachten tot er iemand kwam. Ook tussendoor geen bezetting bij receptie voor evt. vragen.
Diner was op vastgezette tijden door coronamaatregelen en vastgesteld menu.
Dus totaal geen keus in voorkeuren of wat je evt. niet lust.
Totaal 3 gangen net voldoende, maar prijs-hoeveelheid matig. 1 klein bolletje aardappelpuree en 1 schep groente in grote lijnen met 3 kleine schijfjes vlees.
Dus oogt iig erg minimaal.
Wel een aperitiefje van het huis. Dat is netjes.
Afstand tussen de tafeltjes verschilt. De ronde tafels voor het raam wel coronaproof, maar de vierkante tafeltjes die achter elkaar staan totaal niet. Zit met de ruggen tegen elkaar.
Personeel deed erg hun best, maar had wel het idee dat ze te veel taken hadden en te krap bezet.
De dame bij de receptie voor incheck moest ook tussendoor de wellness schoonmaken en ze moest ook bedienen in het restaurant.
Ontbijt was prima en voldoende, maar niet heel royaal qua assortiment, vrij basic.
Heb niet duidelijk of het kwam dat we in de laatst mogelijke shift waren of dat dit norm is. Ook hier had ik het idee dat het te veel/druk was voor het personeel.Meer
Minder weergeven