Trip.com
BESPAAR US$ 6
Gratis annuleren tot 14-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 96
eDreamsUS$ 96
TravelocityUS$ 96
Beoordeeld op 13 december 2020

Gastvrij, goede douche, goed eten alleen de kamer is aan vernieuwing toe. De bedden zijn zacht en de matrassen doorlegen.
Een opfrisbeurt zou wonderen doen.
Een nieuw verfje, leuke nachtkastjes, en moderne gordijnen bijvoorbeeld

Beoordeeld op 9 december 2020

Het ontvangst was redelijk, maar de dame was niet echt vriendelijk.
Ontbijt was ondanks de coronacrisis top!
In de kamer was het toilet niet schoon en adviseer ik de vloerbedekking hoog nodig te gaan vervangen.
's Nachts het slow whoop (brand) alarm afgegaan en voordat ik gekleed en wel naar buiten wilde gaan hoorde ik de reden hiervan. Kan gebeuren en dat kan het hotel ook niet kwalijk worden genomen.
Echter is daarna het alarm weer afgegaan, maar kon men dat snel uitzetten.
na eindelijk in slaap te zijn gekomen ging later in de nacht het alarm weer af en duurde het langer voordat het uit ging.
"s Morgens bij ontbijt is door de receptioniste geen enkel woord hierover gezegd.
Bij vertrek en uitchecken had ik verwacht op z'n minst een excuus te horen, maar ook toen is er geen woord over gezegd.
Zeer kwalijk hoe men hiermee is omgegaan.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 december 2020

In corona tijd hotel bezocht dus moesten eten in hotel. Was een standaard menu, 3 gangen voor 30 euro . Hoofdgerecht was parelhoen, 2 hele kleine stukjes die erg droog waren met nog rauwe groenten . Serveerster deed haar best om het enigszins recht te breien. Toetje ook erg matig.
Ontbijt was in buffetvorm. Op zich voldoende maar 16.50 pp was het niet waard.
Kamers erg gedateerd, schimmels in badkamer en bedden smal met niet al te beste matrassen.
Al met al geen aanrader ondanks dat omgeving prachtig is!

Beoordeeld op 8 december 2020

Het is perfectionistisch al bij aankomst. Gastvriendelijke receptioniste. De kamer, nr. 210 die ik had, is bijzonder in sfeer met prachtige kleuren. Ook de bedden zijn heerlijk qua matras èn dekbed. Mooi uitzicht vanuit je kamer in de NATUUR. Verder alles super mooi (haha JUMBO kleurig). Super gezellige locatie. Interesse is en blijft bijzonder groot.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 december 2020 via mobiele applicatie

Zeer slecht. Heel erg lang wachten voor er überhaupt maar bediening kwam, 20 minuten. Gang op de 2e verdieping te vies voor woorden. Kamer rook beslist niet fris. Bed oud en versleten om over beddengoed maar niet te spreken. Geen kans op herhaling. Dame in het restaurant zeer vriendelijk.