Beoordeeld op 6 augustus 2020

Van familie een nachtje cadeau gekregen naar Gulpenerland, maar de kamer viel eerlijk gezegd nogal tegen. De comfort kamer ziet er op de website in ieder geval véél luxer uit dan het is werkelijkheid is. Onze badkamer was echt heel erg klein & de telefoon stond ergens op de grond. Goedkope (scheve) vloer die erg kraak, meubels die grote slijtage plekken hebben, muren die slordig geverfd zijn & een nieuwe verfbeurt nodig hebben... Ontvangst was wel prima en vriendelijk, maar ik gok niet dat we nog een keer terug zullen komen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Op zich echt een leuk hotel, maar de schoonmaak dienst mogen ze wel eens vervangen. Nu ben ik niet snel van het klagen achteraf, maar het was echt vies. Het ontbijt was prima en de ligging van het hotel ook. Sfeervol ingericht.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

De matrassen in de juniorsuite zijn zo ontzettend doorgezakt dat je er absoluut niet zonder rugpijn op kan liggen.

Daarnaast is er nauwelijks ventilatie in de kamer en daardoor erg benauwd.

De kamer en sanitair zijn middelmatig schoongemaakt. Overal ligt stof en de douche zit vol schimmel.

Bij inleveren van de kamersleutel bij de receptionist liet hij weten zelf bekend te zijn met het probleem van de matrassen en persoonlijk nooit in het hotel zou willen slapen. Hij gaf aan dat de hoteleigenaar niets aan het issue wil doen.

Waardeloze gastronomie!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020

Verblijf 6/2020. Halfpension.
Bij aankomst werd er ons niets gezegd in verband met het schoonmaken van de kamer. Toen we noch de 1ste, noch de 2de dag een opgemaakte kamer vonden, ook geen propere handdoeken en badmat, werd de receptie om uitleg gevraagd. Bleek dat we bij aankomst een papier had moeten krijgen waarop de richtlijnen stonden dat wegens het coronavirus de kamers niet werden onderhouden tijdens het hele bezoek. We hebben alle begrip voor deze maatregel, maar dat had direct moeten gezegd zijn.

Wat wel werd opgetekend bij aankomst waren de uren waarop we konden ontbijten (9.00 u) en dineren (20.30 u). We hebben de eerste 2 avonden hetzelfde hoofdgerecht gekregen (kalfsoester). De derde avond (donderdag) was het varkensoester met dezelfde groenten als de vorige dagen.

Op vrijdagavond boden we ons om 19.30 u aan voor het diner. Er bleek, wegens een social-deal, een overbezetting van het restaurant te zijn en er werd ons gevraagd om in het salon te wachten. Om 21.40 u heb ik aan de dienster gevraagd of we nog wel konden eten. De blik van die dame kan ik u niet beschrijven, maar het kwam er op neer dat men ons volledig vergeten was. 5 min later zaten we aan tafel en kregen we het menu voorgeschoteld. Het was de tweede keer dat ik als voorgerecht "licht gegrilde tonijn" bestelde. De tonijn was niet gegrild, die was volledig rauw. Vlug in de sojasaus gelegd en op het bord. Mijn vriendin had "rode mul" besteld. Koud! Als hoofdgerecht kozen we "rouleaux van hoender". Niet helemaal gaar en vrij koud. Dat werd ons om 22.40 u voorgeschoteld. Om 23.15 u verlieten we het restaurant. We waren de laatste klanten. Enig excuus werd niet gegeven. Menu voor de hele week hetzelfde!!
De matrassen zijn dun. En de kamer was ook niet zo groot.
Vrij duur half pension, ook gezien de service.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

Via hotelkamerveiling hier 2 nachten geboekt, vriendelijk ontvangst met duidelijke uitleg. Hadden kamer 114 ,ruim met een zeer ruime badkamer met heerlijke afsluitbare douche.Hadden geen ontbijt of diner erbij.Hotel ligt van de doorgaande weg af waardoor je absoluut geen verkeer hoort,groet parkeerplaats naast het hotel,omgeving is mooi om te fietsen of te wandelen.

Datum van verblijf: juni 2020