“Leuk voor de kindjes, maar te luide muziek op vrijdag”
Beoordeling van Mosaqua

Mosaqua
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 dingen om te doen in Gulpen
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

We zijn er de eerste maal geweest verleden week vrijdag en hadden niet gezien dat het disco-avond was. De muziek stond verschrikkelijk luid, geen aanrader om dan met het gezin te gaan. Onze tieners vonden het natuurlijk wel super, maar voor de kleintjes was het een beetje te veel. Er is binnen 1 klein kinderbad waar spijtig genoeg niemand die hier toezicht houdt. Natuurlijk ben je er als ouder zelf bij, maar de tieners die er veel te wild komen doen en er eigenlijk niet thuishoren worden door niemand erop gewezen dat het een bad is voor kleine kindjes en dat tieners met wilde spelletjes er dan helemaal niet horen te zijn. Naast het kinderbad is de snackbar, wel handig als je de hele tijd ter plaatse moet blijven bij je kleintjes, dan kan je zelf ondertussen genieten van een drankje of een hapje. Ik ben ook van oordeel dat het iets netter kan, maar dat zal wel liggen aan de drukte, het personeel kan ook niet elke 15 minuten staan poetsen.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het begin van de meivakantie was het weer van dien aard dat wij het Mosaqua zwembad bezocht hebben met onze 2 kleinkinderen.

Het zwembad doet een beetje gedateerd aan maar dat mag de pret niet drukken. Het was erg gezellig druk.

Vooral de grote glijbaan was favoriet bij de kleinkinderen.

Leuk dagje bij wat minder goed weer.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk zwembad met veel variaties: een wildwaterbaan een snelle glijbaan, een stijle, bubbelbaden, buitenbad met glijbaan en zelfs saunaatjes. Maar ook een gewoon 25 meter bad met een 1-meter duikplank. Goed geregeld, positieve verrassing

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is vies maar de vloer spant de kroon. Buitenbad dicht helaas dus megadruk binnen. Twee van de vijf thermische sauna's doen het wel...Kleedkamers onhandig en ook vies. Eenmalige exercitie...

Bekijk meer beoordelingen
28 april 2018 beoordeeld

Leuk zwembad met veel verschillende dingen om te doen. Stroomversnelling die ook echt een versnelling heeft, grote glijbaan met verrassend spannend doorzichtig stuk en best intense wildwaterbaan (let op knieën en tenen bij de verhogingen!) Wij zijn gelijk bij opening naar het bad gegaan, achteraf erg blij om, omdat het toen we er al even waren (mooie zaterdag, zo rond 12), redelijk druk en ook wat lomper werd. We hebben ons goed vermaakt en hebben het ook aangedurft om de glijbanen in het buitenbad uit te testen, maar vanwege het ijskoude water (in april verwacht ik ook nog geen warm buitenwater) toch weer snel naar binnen gegaan. Pluspunten voor de handige sleutels bij de kluisjes, doordat je de sleutel in de horlogebang helemaal 'weg kan vouwen', zit het comfortabel en heb je er geen omkijken naar tot je weer naar je kluisje gaat. Stroming na de wildwaterbaan en de grote glijbaan is sterk, mocht je met kleinere kinderen gaan, zou ik ze goed in de gaten houden. Verder pluspunt is dat je gratis gebruik kan maken van infrarood sauna, stoomcabine en bubbelbaden.

Reizigers die Mosaqua bekeken, bekeken ook

In Mosaqua geweest? Deel je ervaringen!