“Wij snappen niet dat dit restaurant”
Beoordeling van Grand Café Neubourg

Grand Café Neubourg
Reserveer een tafel
wo 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Gulpen
Keukens: Frans
Beschrijving: Grand café Neubourg is gelegen in het centrum van Gulpen en heeft een geheel eigen uitstraling, zowel binnen als op het prachtige terras. Een plek waar jong en oud zich thuis voelt, waar u de hele dag terecht kunt voor een hapje en een drankje. Onze centrale gedachte is: GASTVRIJHEID!
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij snappen niet dat dit restaurant zo hoog staat. Vanavond hier gegeten, maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Voorgerecht Tafelbrood met aioli, tomaten tapenade en kruiden boter en SALADE VITELLO TARTUFO . Tomaten tapenade en aioli waren niet echt lekker. Bij AH smaken ze beter. De Salade was ook minimaal en niet echt smaakvol. De hoofdgerechten waren echter nog slechter. Een vegetarische Pasta. Pasta was te lang gekookt en dus slap en smaakloos. De vegetarische toevoeging waren wat bonen!!!
Echt waar! Welke kok dit bedenkt moet meteen ontslagen worden.
Het andere hoofdgerecht was eenden borst filet met een burgertje van eenden bout. De eenden borst was als taai, smaakloos, het leek wel kauwgom. De burger was nog slechter dan een kipnugget van de Mac.
Dit was “by far” het slechtste restaurant waar ik in jaren heb gegeten.
Als je deze feedback dan ook geeft aan de serveerster, die vraagt of het gesmaakt heeft, word er totaal niet op gereageerd. Geen excuses, geen toenadering of iets op te lossen, helemaal niets!
Te triest voor woorden. Als je dan nog een beetje inlevingsvermogen heb, kom dan nog met een toenadering of oplossing. Helaas niets van dit alles.
Een gemiste kans.
We hebben afgerekend en zijn weg gegaan om nog bij een andere restaurant een pasta te eten.
Dat is uiteindelijk gelukt bij het Italiaanse restaurant Il Gusto Trattoria. Top restaurant met overheerlijke pasta’s.

Grand cafe Neuborg, als ik een advies mag geven: Doe iets aan je kaart en je keuken.
Ook qua bediening mag je iets meer beleving geven aan je klanten die bij jullie komen voor een ervaring van lekker eten en een goede bediening en sfeer.
Op een score van 1 tot 10 scoren jullie een 1.
Ik adviseer andere toekomstige klanten te overwegen of ze hier echt wel willen dineren.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker. Prijs-kwaliteit was gemiddeld. Ik had tournedos maar die was veel de ver doorbakken. Rest van het eten was wel erg lekker. Personeel ook erg vriendelijk.

17 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, menu met kreeftensoep en eendenborstfilet, super aardige bediening.
Komen snel terug, dank

9 augustus 2020 beoordeeld

was geslaagde middag om te lunchen en wat te drinken, vriendelijke mensen, voordat we naar de gulpen brouwerij gingen, lekker buiten gezeten

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse malen gegeten en/of lekker gezeten met een kop koffie of een Neubourgje(biertje) leuke plek met vriendelijk personeel en betaalbare prijzen. Echt de moeite waard om te bezoeken. Familie AH.Versluis uit Deventer.

Reizigers die Grand Café Neubourg bekeken, bekeken ook

In Grand Café Neubourg geweest? Deel je ervaringen!