22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rustig. Prima bedden . Je kunt er uitstekend eten . Ontbijt was super . En hele hartelijke mensen . En achter de brouwerij de Gulpener waar je een hele leuke rondleiding kunt krijgen . Helemaal top .

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
annoeska f, Eigenaar van Gasterij de Poort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

bedankt voor uw mooie beoordeling!
tot de volgende keer!
gasterij de poort

19 juli 2017 beoordeeld

Op onze wandeltocht in Zuid-Limburg hebben wij een overnacht in Gulpen, bij Gasterij de Poort. Gastvrije ontvangst, hele fijne kamer, prima badkamer, fantastisch gegeten, heerlijk geslapen en dan ook nog eens een prima ontbijt. Een pareltje. Gaat op het lijstje 'goed onthouden voor een volgende keer'.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Leuk!!! dat we op jullie speciale lijstje beland zijn!
doet ons goed.

gasterij de poort

10 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, Personeel met goede omgangsvormen, Kwalitatief eten.
Ruime kaart met voor iedereen wat wils. Goed betaalbaar. Dit restaurant werkt met verse producten uit de streek. Behulpzaam en alert.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie

bedankt voor uw mooie recensie!

we zien u graag een volgende keer.

gasterij de porot

23 juni 2017 beoordeeld

Wederom uitstekend gegeten. Uitstekende bediening en uitstekende service.
Als we hier weer eens zijn komen we beslist terug. Uitstekend gegeten tegen een zeer goede prijs. Jammer dat het zo'n eind weg zit anders waren we beslist vaker hier gaan eten.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
31 mei 2017 beoordeeld

prima uitvalsbasis om uitstapjes te doen rondom en in Gulpen, eigenaren geweldige lieve en gastvrije mensen,ze geven je echt een warm limburgs gevoel. ontbijt stond sochtends netjes klaar en was prima in orde,goed verzorgd,koffie en thee zoveel als je wilde ,savonds zijn we 2x wezen eten ,we kozen voor 3 gangen menu en lieten de keuze aan de kok helemaal top,lekker gegeten en er was genoeg. kamer was dik in orde goed bed ruim genoeg .senseo aanwezig plus klein koelkastje. dit BB is zeker voor herhaling vatbaar,ligging is ook erg knus ,vlakbij een pleintje met allerlei restaurantjes,ook de binnentuin van dit BB was super sfeervol en knus ingericht.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie