“Familie etentje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Gasterij de Poort
Beoordeeld als nr. 1 van 2 B&B's / pensions in Gulpen
10 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, Personeel met goede omgangsvormen, Kwalitatief eten.
Ruime kaart met voor iedereen wat wils. Goed betaalbaar. Dit restaurant werkt met verse producten uit de streek. Behulpzaam en alert.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
annoeska f, Eigenaar van Gasterij de Poort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

bedankt voor uw mooie recensie!

we zien u graag een volgende keer.

met vriendelijke groet,
gasterij de porot

23 juni 2017 beoordeeld

Wederom uitstekend gegeten. Uitstekende bediening en uitstekende service.
Als we hier weer eens zijn komen we beslist terug. Uitstekend gegeten tegen een zeer goede prijs. Jammer dat het zo'n eind weg zit anders waren we beslist vaker hier gaan eten.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
31 mei 2017 beoordeeld

prima uitvalsbasis om uitstapjes te doen rondom en in Gulpen, eigenaren geweldige lieve en gastvrije mensen,ze geven je echt een warm limburgs gevoel. ontbijt stond sochtends netjes klaar en was prima in orde,goed verzorgd,koffie en thee zoveel als je wilde ,savonds zijn we 2x wezen eten ,we kozen voor 3 gangen menu en lieten de keuze aan de kok helemaal top,lekker gegeten en er was genoeg. kamer was dik in orde goed bed ruim genoeg .senseo aanwezig plus klein koelkastje. dit BB is zeker voor herhaling vatbaar,ligging is ook erg knus ,vlakbij een pleintje met allerlei restaurantjes,ook de binnentuin van dit BB was super sfeervol en knus ingericht.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezelligheid
Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken
Een leuk team het lijkt wel of alles doorelkaar loopt maar ze hebben erg goed in de gaten wat erin de zaak gebeurt

Erg lekker gegeten en voldoende

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
30 maart 2017 beoordeeld

Door kleinschalige opzet (4 kamers) erg persoonlijke aandacht. Het geheel is in een oude boerderijachtig onderkomen waarin een restaurant is gesitueerd die gezelligheid uitstraald. Ook is er een binnenplaats(je) waar je tafeltjes en stoelen hebt staan en waar je lekker kan vertoeven.

Wij hebben hier 3 nachten verbleven. 's Ochtends vertrokken wij steeds voor het ontbijt maar dat was geen probleem, we kregen een compleet ontbijt pakket de avond ervoor mee naar de kamer.

Bedienend personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld

We hebben 1 nacht doorgebracht in de Gasterij. De kamer was niet groot maar voldoet erg goed. Fijne bedden schone gezellige kamer en badkamer.

Het ontbijt word aan tafel geserveerd tussen 9 en 10.00 uur. Vanaf 9 uur staat dan alles op tafel, dit vond ik persoonlijk minder.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
3 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk en gastvrije ontvangst.
Leuk personeel
schone kamer waar de bedden heerlijk slapen en ruime badkamer.
Gezellige sfeer en goed ontbijt en je kunt er lekker eten.
Rustige omgeving
Al met al een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Gulpen in overweging
op 6,8 km afstand
Saillant Hotel Gulpen
op 0,8 km afstand
Saillant Hotel Gulpenerland
Prijzen weergeven

In Gasterij de Poort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gasterij de Poort

Adres: Rosstraat 23-25, 6271 BG Gulpen, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Gulpen
Voorzieningen:
Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 B&B's / pensions in Gulpen
Prijsklasse: € 70 - € 97 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Gasterij de Poort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?