• Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Restaurant
De Veldhof(Gulpen)
31 mei 2017 beoordeeld

prima uitvalsbasis om uitstapjes te doen rondom en in Gulpen, eigenaren geweldige lieve en gastvrije mensen,ze geven je echt een warm limburgs gevoel. ontbijt stond sochtends netjes klaar en was prima in orde,goed verzorgd,koffie en thee zoveel als je wilde ,savonds zijn we 2x wezen eten ,we kozen voor 3 gangen menu en lieten de keuze aan de kok helemaal top,lekker gegeten en er was genoeg. kamer was dik in orde goed bed ruim genoeg .senseo aanwezig plus klein koelkastje. dit BB is zeker voor herhaling vatbaar,ligging is ook erg knus ,vlakbij een pleintje met allerlei restaurantjes,ook de binnentuin van dit BB was super sfeervol en knus ingericht.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezelligheid
Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken
Een leuk team het lijkt wel of alles doorelkaar loopt maar ze hebben erg goed in de gaten wat erin de zaak gebeurt

Erg lekker gegeten en voldoende

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
30 maart 2017 beoordeeld

Door kleinschalige opzet (4 kamers) erg persoonlijke aandacht. Het geheel is in een oude boerderijachtig onderkomen waarin een restaurant is gesitueerd die gezelligheid uitstraald. Ook is er een binnenplaats(je) waar je tafeltjes en stoelen hebt staan en waar je lekker kan vertoeven.

Wij hebben hier 3 nachten verbleven. 's Ochtends vertrokken wij steeds voor het ontbijt maar dat was geen probleem, we kregen een compleet ontbijt pakket de avond ervoor mee naar de kamer.

Bedienend personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld

We hebben 1 nacht doorgebracht in de Gasterij. De kamer was niet groot maar voldoet erg goed. Fijne bedden schone gezellige kamer en badkamer.

Het ontbijt word aan tafel geserveerd tussen 9 en 10.00 uur. Vanaf 9 uur staat dan alles op tafel, dit vond ik persoonlijk minder.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
3 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk en gastvrije ontvangst.
Leuk personeel
schone kamer waar de bedden heerlijk slapen en ruime badkamer.
Gezellige sfeer en goed ontbijt en je kunt er lekker eten.
Rustige omgeving
Al met al een aanrader.