30 maart 2017 beoordeeld

Door kleinschalige opzet (4 kamers) erg persoonlijke aandacht. Het geheel is in een oude boerderijachtig onderkomen waarin een restaurant is gesitueerd die gezelligheid uitstraald. Ook is er een binnenplaats(je) waar je tafeltjes en stoelen hebt staan en waar je lekker kan vertoeven.

Wij hebben hier 3 nachten verbleven. 's Ochtends vertrokken wij steeds voor het ontbijt maar dat was geen probleem, we kregen een compleet ontbijt pakket de avond ervoor mee naar de kamer.

Bedienend personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld

We hebben 1 nacht doorgebracht in de Gasterij. De kamer was niet groot maar voldoet erg goed. Fijne bedden schone gezellige kamer en badkamer.

Het ontbijt word aan tafel geserveerd tussen 9 en 10.00 uur. Vanaf 9 uur staat dan alles op tafel, dit vond ik persoonlijk minder.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
3 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijk en gastvrije ontvangst.
Leuk personeel
schone kamer waar de bedden heerlijk slapen en ruime badkamer.
Gezellige sfeer en goed ontbijt en je kunt er lekker eten.
Rustige omgeving
Al met al een aanrader.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
3 september 2016 beoordeeld

Hoewel de eigenaren op vakantie waren, was het super. Geweldig vriendelijk personeel, heel lekker eten en altijd gezellig druk.
De kamers met ontbijt zijn erg goed.
We kwamen hier voor d tweede keer. Komen zeker terug.

Kamertip: Gulpen is super gezellig en de Poort zeer goed.
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
8 augustus 2016 beoordeeld

heel gezellig weekend gehad. gezellige kamer, uitstekend eten en heel vriendelijke eigenaars die altijd wel iets leuks te vertellen hebben. Heerlijk geweest. Komen graag over een paar weekjes terug. Bedden waren heerlijk. Eten in restaurant was heerlijk en keuze genoeg. Kofiie met likeurtje was ook lekker

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner