11 maart 2016 beoordeeld

Bij mijn late aankomst was er een prettig ontvangst.
Het vroege opstaan voor het ontbijt was geen enkel probleem. De eigenaar zou een uurtje eerder komen zelfs.
Het ontbijt was prima en redelijk uitgebreid.

Kamertip: Oud en mooi hotel in het centrum van Gulpen. Heeft maar 4 kamers en heeft dus persoonlijk veel aandacht voor de gasten
  • Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
30 december 2015 beoordeeld

In een gezellig pand uit 1600 een knus en gezellig B&B. Zeer gastvrij en een prima restaurant. De kamers waren ruim en heel netjes. Grote kans dat ik hier meer ga komen. Fietsers en wandelaar komen goed aan hun trekken in het mooie Gulpen.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
15 december 2015 beoordeeld

Het knusse restaurant was tijdens ons bezoek geheel in de kerstsfeer en mede daardoor extra gezellig ingericht. Het wildseizoen is uitgebreid op de kaart vertegenwoordigd en het gebodene was zeer goed. Ook in andere seizoenen lijkt de gastvrij een goede keus voor een hapje en een drankje en de prijzen zijn zeer redelijk.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

Ruime kamer met zitje, flatscreen, koffie/ thee faciliteiten ( senseo).
Mooie badkamer.
Kamer is goed te verduisteren voor goede nachrust.
Heel vriendelijke, behulpzame gastheer.
Lekker ontbijt.
Ligt in het hart van Gulpen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
15 november 2014 beoordeeld

Een prima plek om te overnachten voor een zakelijke trip.( privé nog nooit gedaan)
Beneden lekker gegeten voor prima prijs daarna heerlijk geslapen in fijne kamer
In de ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar om de dag goed te beginnen

Kamertip: Heb de kamers allemaal gehad en zijn allemaal okay.
  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken