15 oktober 2014 beoordeeld

De Gasterij ligt in het centrum van Gulpen. Onze kamer (op de bovenste verdieping) was heel ruim, schoon en comfortabel ingericht. Hetzelfde gold voor de badkamer.
Het ontbijt (geen buffet) was redelijk uitgebreid met croissants en yoghurt. Dit alles samen met uiterst vriendelijke bediening en een schappelijke prijs, maakte dit verblijf erg aangenaam.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
5 juni 2014 beoordeeld

Ik had een ruime, suite-achtige kamer, met eigen badkamer, flatscreen-tv en dvd-speler (maar géén dvd's!), Senseomachine, schrijftafel, heel groot bed met goed matras. Goed ontbijt. Ontbijt wordt wel te laat gegeven (pas vanaf 9 uur!). Als reden werd gegeven dat men slechts 4 kamers heeft. Maar de dagen ervoor logeerde ik in een B&B met 2 kamers waar ik al vanaf 7u30 (of zelfs vroeger) kon ontbijten… De echte reden is dus gemakzucht. Om negen uur ontbijten is gewoon te laat voor wie bv. wil gaan wandelen.

• Verbleef: mei 2014, reisde alleen
4 juni 2014 beoordeeld

Ons verblijf bij Gasterij de Poort was alleszins aangenaam. Het personeel is vriendelijk en de kamer was groot en netjes. Het enige spijtige was de zon (zonder gordijn...) erg vroeg in de ochtend. Badkamer was groot en goed ingericht, goede douche (warm + voldoende waterdruk). Ontbijt was prima - croissants, pistoletjes, vleeswaren, kaas, jam, marmelade, yoghurtje, sinaasappelsap. Al met al een erg goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamertip: Wij hadden kamer 4, helemaal bovenin. Grote kamer, maar een Velux dakraam zonder gordijn. In de zomer betekent dat dus... volle zon om een uur of zes in de ochtend. Dat is dus niet aan te raden als je geen vroege vogel bent.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
1 december 2013 beoordeeld

het restaurant is heel gezellig, erg vriendelijke service, en de portie's zijn behoorlijk groot. We komen hier vrij regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld: het is gewoon erg lekker eten, en een goede prijs-kwaliteit verhouding. De inrichting is gezellig, en er is een aparte ruimte voor groepen. Je kan ook in de serre zitten, maar die is niet zo geschikt omdat zowel het keuken- als toiletverkeer er langs komt:als je reserveert dus de serre vermijden. Er is ook een gezellig beschut liggend terras, met het gefluit van de vogels van de buren op de achtergrond! Gewoon een prima restaurant: misschien niet heel verfijnd, maar wel prima!

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
13 juni 2013 beoordeeld

Dit is een prachtig hotel met grote kamers. Ik vond het alleen jammer toen ik vroeg of ik de volgende ochtend wit brood mocht hebben bij het ontbijt, omdat ik een wedstrijd had, ik eigenlijk bijna uitgelachen werd.
"Wij hebben alleen bruin brood, dat is veel gezonder om te lopen!"
Ik ben toen maar zelf wit brood gaan kopen.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner