ecm1983
Maastricht, Nederland

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs!

4,0 van 5 bollen31 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Lekker gegeten met ons gezin. Prijs is vrij normaal, kaart is redelijk uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk.

Echt goed om te eten. Niks bijzonders, maar gewoon normaal.

Hygiëne kunnen we ook niks op aanmerken, toiletten zijn bv. Zeer schoon
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
Restaurant
Herberg de Zwarte Ruiter, Gulpen; Kamer "Plato"
  • eDreams
Gratis parkeren
terras voorzijde café en langs het water
  • Skyscanner.com
3.4 km van Hotel Restaurant Gasthof Euverem
3.6 km van Hotel Restaurant Gasthof Euverem
Meer hotels in Gulpen bekijken
Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Er zijn vele 3 sterren hotels die minder zijn dan dit 2 sterrenhotel. De kamer is klein, eenvoudig maar schoon. Dat geldt ook voor de badkamer. Sober maar schoon. Het hotel oogt wel wat gedateerd en heeft vele afstapjes. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. We hadden geboekt met half-pension. ‘S avonds was er een keuzemenu met vlees of vis als hoofdgerecht. Het ontbijt was standaard.niks op aan te merken. Je kunt bij mooi weer eten op het terras. Verder een afgesloten fietsenstalling, gratis parkeren en goede WiFi. De prijs-kwaliteit is zeer goed. Een perfecte uitvalsbasis voor fietsen en wandelen

Kamertip: Onze kamer was klein. Maar er zijn grotere kamers.. vraag er naar
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 17 juli 2022 via mobiele applicatie

Lunch: was gewoon vers en lekker! (Uitsmijter en een broodje gezond.
Diner; een forel en een varkenshaasje, met vooraf een soepje...hier zwaait nog een hele goeie kok de scepter in de keuken..heerlijk!!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 8 april 2022 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf verblijf op het vakantiepark Qurios kwamen wij op loopafstand dit hotel/restaurant tegen. Het menu is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de kwaliteit van het eten verraste ons.
Alle gerechten waren zeer smakelijk en zorgde voor een zeer geslaagde avond met de familie.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 september 2021

Enkele jaren geleden waren we al eens geweest. Nu opnieuw een arrangement van enkele dagen. De kamer was wat gedateerd, maar wel schoon. Het restaurant werd druk bezocht, maar functioneerde uitstekend met adequaat personeel. De dagmenu's waren zeer afwisselend en van relatief goede kwaliteit.
Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Geen lift en veel trapjes. Daarom ongeschikt voor mindervaliden.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Lekker terras, leuk om op de veranda te eten, lekker eten, flinke porties, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, toch een beetje een duits gasthof gevoeletje, een goede ervaring voor ons!!lekker plekje voor een stop als je aan het fietsen of wandelen bent in de mooie omgeving

Kamertip: doen
Datum van verblijf: september 2021