Gratis annuleren tot 04-03-21
eDreamsUS$ 112
Orbitz.comUS$ 95
Agoda.comUS$ 113
Beoordeeld op 2 november 2020

Gezellig hotel met een overdekte en verwarmde uitbouw waar je kunt genieten van alle heerlijke producten die dit gasthof te bieden heeft. De bediening is zeer gastvriendelijk, aangenaam en attent. De menukaart biedt volop mogelijkheden en de kwaliteit van de gerechten is prima. De kamers zijn niet supergroot, maar netjes en schoon met goede bedden en matrassen.
Kortom een prima plek om te ontspannen.

Beoordeeld op 23 oktober 2020

Wij zaten in de dependance ( huis ernaast) normaal voor gezinnen maar wij boften. Lekker ruim, prima!
Vriendelijke personeel, lekker eten, prijs/kwaliteits verhouding heel goed! Zowel voor het ontbijt als het 3 gangen diner.

Kamertip: Geen idee, wij kregen de dependance toe gewezen, en dat was prima!
Beoordeeld op 18 oktober 2020

Gezellig hotel in een prachtige omgeving met vriendelijke bediening, goed eten en lekkere biertjes. Ontbijt en diner waren prima! Kamers zijn een beetje gedateerd. Onze motoren konden veilig in de garage gestald.

Beoordeeld op 16 oktober 2020

Enkele jaren geleden plaatste ik een positieve beoordeling onder de titel "Lunchkaart met een plusje". Maar zo'n beoordeling is, zoals zo vaak, een momentopname. Nu we weer in de buurt waren, wilden we gebruik maken van de dinerkaart om te beoordelen of er sprake was van consistente kwaliteit en vind ik het daarom tijd om te benadrukken dat men hier "de gasten het hof maakt" door een goede prijs-?kwaliteitverhouding. Geen uitschieters, degelijke kost. Vandaar de titel.

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Tijdens een wandeling is het hier goed toeven voor een lunch. Prettige en zeer vriendelijke bediening. Mooie lunchkaart met verse gerechten. Ook de bierkaart is prima.
Ook de coronamaatregelen zijn goed geregeld.
Hotel restaurant ligt op een mooie plek en dicht bij Gulpen.