“Van heel goed tot bijzonder slecht”
Beoordeling van La Marmite

La Marmite
Geclassificeerd als nr. 11 van 16 Restaurants in Eijsden
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

De kaart van het restaurant is klein maar overzichtelijk.
Het glaswerk is niet schoon en soms stoffig.
Elke tafel heeft zijn eigen vliegen
De maaltijden hebben een sterk wisselende kwaliteit, de ene dag erg goed de andere dag dezelfde keuze bijzonder slecht.
Wij kwamen voor de Jumbo-mosselen deze waren op uitstekende wijze klaar gemaakt en heerlijk van smaak.
Omdat we uiterst tevreden waren over de eerste keer zijn we op het einde van onze vakantie nog een keer teruggegaan voor de Jumbo-mosselen.
Dit was een grote teleurstelling, de mosselen konden maar nauwelijks het predicaat mossel krijgen zo klein waren ze, zeker geen Jumbo-mosselen.
We werden van de mindere kwaliteit niet op de hoogte gesteld en ook niet dat hiervoor niet de Jumbo-mosselen prijs berekend kon worden.
We hebben dit met de eigenaar besproken echter van enige genoegdoening was geen sprake.
Met deze teleurstelling op zak hebben we maar besloten hier niet meer te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2019

3 juli 2019 beoordeeld

La Marmite, eens een florerende zaak bestaande uit een bistro en friture. Nu nog altijd deze tweedeling echter de friture is duidelijk helemaal afgezakt, van 5 dingen die je bestelt zijn er vier niet voorradig en kom je thuis met je bestelling hebben ze in plaats van een kipcorn, kipfingers meegegeven. De frites houden ook niet over. veel in de bistro komt uit de met de friture gedeelde keuken welke er echt niet appetijtelijk uitziet.
Voor mij was dit het laatste bezoek aan deze zaak......

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld

De social deal bood voldoende keuze en was oké gezien de prijs/kwaliteit verhouding.
We zaten in een ongedwongen sfeer gezellig binnen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug om a la carte te eten.

Datum van bezoek: mei 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was redelijk goed maar een erg slechte service. Bediening heeft het veel te druk om een fatsoenlijk welkom te geven. Het systeem van Social deal werkte zo te zien niet, mensen die wel met een Social deal bon aan kwamen zetten werden afgezeken. "Geen tijd nu uit te leggen, veel te druk" en dat terwijl het restaurant zo goed als leeg was.

Datum van bezoek: mei 2019
15 oktober 2018 beoordeeld

Met de hele familie zijn we gaan eten in dit restaurant. De uitbater is zeer vriendelijk en stelt ons een leuke keuze voor. Hij heeft ook specialiteiten uit het Midden Oosten. We hebben goed gegeten voor een zeer acceptabele prijs. Het terugkeren waard!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die La Marmite bekeken, bekeken ook

In La Marmite geweest? Deel je ervaringen!