“Avondje genieten!”

Restaurant Vanille
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Eijsden
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we een gezellige avond gehad met uiteraard uitstekende gerechten. We kozen voor het 7-gangen diner met voor de heren een bijpassend wijnarrangement. Elke gang was mooi opgemaakt en zat vol verschillende heerlijke smaken. De bediening was vriendelijk, attent en losjes, niet zo’n ‘stijve’ bedoening. Voor ons was de avond geslaagd en we komen zeker nog eens terug!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor het 7-gangendiner en werkelijk elke gang was een cadeautje op het bord! Zowel qua presentatie, als smaakbeleving. Als we toch een kritische noot mogen noemen, twee opmerkingen: de hoeveelheid ingeschonken wijn was wel erg minimaal en we kregen ongevraagd 3 mini-desserts bij de koffie waar vervolgens 7 euro voor werd geteld. Na dit gemeld te hebben werd dit wel gecorrigeerd. Echter al met al een topavond gehad!

4 september 2019 beoordeeld

Hier samen met mijn dochter op zondag geluncht, heerlijk, het was een beleving met super gerechtjes met bijpassende wijntjes en een zeer vriendelijke en deskundige bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Dank je wel lieve dochter voor dit super lekkere en leuke kadootje!

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zondagmiddag lunch is een beleving. Heerlijke gerechtjes, lekkere wijnen, prachtige opmaak, super bediening. Een middag Vanille is een culinaire beleving!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Bezochten dit restaurant gedurende onze korte vakantie in de Voerstreek. Vonden dit restaurant op TA n.a.v. de positieve ervaringen van de meeste bezoekers.
Zaterdagavond was een redelijk zonnige avond en alle gasten werden op het buitenterras ontvangen. Redelijk koele ontvangst door kelner die duidelijk even handen tekort kwam om de verschillende gasten te begroeten en van een drankje te voorzien. Geen aperitiefkaart, enkel het voorstel om een prosecco rosé of brut te nemen als aperitief. Later bleek deze redelijk hoog geprijsd (€9,50).
Een tijdje later verscheen er versterking en kon de echte restaurantavond beginnen met het voorstellen van de mogelijkheden. Prijs begint bij €39,50 voor drie gangen en stijgt volgens het aantal gangen je neemt.
Het aanbod van de avond (week?) stond ons direct aan en uiteindelijk kozen we voor een viergangen menu aan €49,50 p.p.
Door vroegere ervaringen met wijnarrangementen in andere restaurants (soms teveel smaken en indrukken waardoor het proeven van de maaltijd naar de achtergrond wordt gedrongen) kozen we om zelf een flesje huiswijn te bestellen. Een lekkere Chardonnay zonder houttoetsen.
De geserveerde gerechten waren stuk voor stuk van zeer goede kwaliteit, mooi geserveerd en toch met herkenbare ingrediënten.
Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten. Bediening is vlot zonder hautain te zijn.
Koffie met versnaperingen.... Lekker maar eigenlijk een extra gang (en je moet nog maar plaatsje overhebben...)
Eten in Vanille is een fijne, lekkere ervaring die je eigenlijk mag verwachten van een restaurant van dit prijsniveau. Aanrader voor speciaal avondje uit.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Vanille bekeken, bekeken ook

In Restaurant Vanille geweest? Deel je ervaringen!