“Heerlijk eten en een super service!! ”
Beoordeling van Canadian Corner

Canadian Corner
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Brunssum
Keukens: Amerikaans, Nederlands, Canadees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Iedere laatste maandag van de maand zijn wij geopend vanaf 17.00 uur. Op deze avond hebben we pizza-night, dan zijn alle pizza's met korting. Bijvoorbeeld de kleine pizza taco kost dan 10 euro. Uiteraard kunt u ook buiten op het verwarmd terras genieten van onze speciale biertjes Wandelroute Onlangs hebben wij een leuke wandeling voor u uitgezet in de Brunssumerheide. Onze vernieuwde menukaart is misschien een aansporing om de wandeling gezellig af te sluiten. De wandelroute is in het restaurant verkrijgbaar. Het vertrekpunt is ook de Canadian Corner. Over Ons In 1954 emigreerde Al van Beek op 27 jarige leeftijd, net als zovele tijdgenoten naar Canada om daar zijn geluk te beproeven. Zijn vriendin Ton volgde enkele maanden later toen hij alle formaliteiten geregeld had en ze konden trouwen. Deze sprong in het ongewisse leidde ertoe dat hij dienst nam in het Canadese leger, werk vond in restaurants, een bakkerij, en ook nog op verschillende boten de kost verdiende. Vervolgens werkte hij op een weerstation op de Noordpool als kok, waarna hij besloot om voor zichzelf te beginnen en verschillende restaurants in Canada en Amerika uitbaatte. In 1966 keerde hij met zijn vrouw en dochter terug naar Nederland en begon, terzijde gestaan door zijn vrouw Ton, op de Schaesbergerweg een restaurant. Het restaurant verwierf al snel tot in de wijde omtrek faam. Dit was mede te danken aan het feit dat hij tijdens zijn periode in Amerika en Canada met zoveel verschillende culturen en dus eetgewoontes in aanraking kwam, en zijn opgedane ervaringen toepaste op de menukaart. De taco, de pizza combination en de hamburger special waren zijn handelsmerk. Van heinde en van verre toog men naar de Schaesbergerweg om te smullen van zijn specialiteiten. Inmiddels zijn we tientallen jaren verder en is het bedrijf in 1982 verkast van Heerlen naar Brunssum. Ofschoon Al gezien zijn leeftijd een stapje terug heeft gedaan is hij nog dagelijks bij de zaak betrokken. Hij doet nog de boodschappen en waakt over de kwaliteit van de producten. Regelmatig laat hij zijn gezicht in de keuken zien om de kwaliteit te waarborgen. Zijn dochter Donna runt samen met haar dochter Lindsay de zaak. Opa heeft de receptuur aan zijn kleindochter overgedragen en ook vader Piet draagt zijn steentje bij. Het bedrijf groeide uit van 45 zitplaatsen naar 100 met een buitenterras en ook het aantal medewerkers groeide gestaag. De formule is in al die jaren nauwelijks veranderd. Specialiteiten zijn de taco pizza en alle varianten, de spareribs, de steaks en niet te vergeten de chickenwings en starters. De Canadian Corner verheugt zich al jaren in een grote vaste klantenkring. We hopen dat u na een bezoek aan ons restaurant met een tevreden en voldaan gevoel huiswaarts keert en hopen u een volgende keer weer te begroeten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en een super service!!
Steak en pizza taco zijn een echte aanrader.
Het nagerecht was ook super

Datum van bezoek: november 2018
Donna C, Eigenaar van Canadian Corner, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thanks Jochem , fijn dat alles naar wens is geweest. We zeggen tot de vlg keer.

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bief van de haas en taco gehad. Werd erg lief gevraagd of we een tafel konden opschuiven. Daarna kregen we onze drankjes van zaak, vanwege het ongemak.

Datum van bezoek: november 2018

Thanks Nikki, bedankt voor het begrip en heel fijn dat alles naar wens is geweest. See you next time

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere taco Pizza samen met n goede vriendin lekker mijn gewonnen prijs gaan verorberen hmm , zeker voor herhaling vatbaar. Prijs was zeker te doen voor een avondje gezellig er uit . PS rest van eten zag er zeer goed uit .

Datum van bezoek: oktober 2018
Donna C, Eigenaar van Canadian Corner, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2018

Thanks Renate, fijn dat jullie genoten hebben van de 2 for 1. We zeggen gewoon see you soon. Fijn weekend.

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijk gegeten.
Goede bediening.
Goede atmosfeer.
Beste pizza's
Leuke aankleding. Kom vooral kijken met kerst!
Ze doen zoveel moeite voor je
En krijg je het niet op dan mag je het mee naar huis nemen.
En heerlijke drankjes. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Thanks Henrita, vanaf 20/11 is er weer Winterwonderland. En thanks voor het leuke berichtje.

26 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en ook als het superdruk is zijn de wachttijden acceptabel. De eigenaresse komt persoonlijk aan tafel vragen of alles naar wens is. Mijn dochter had een pittig gerecht besteld en meermaals kwam men vragen of ze het wel lekker vond, anders werd er gewoon iets anders gemaakt.
We kunnen niet wachten tot straks de kerstversiering er weer hangt. Wat een werk besteden ze daar altijd aan, prachtig!

Datum van bezoek: december 2017

Thanks Esther, heel fijn om zo’n leuk berichtje te krijgen. Vanaf 20/11 hebben wij weer WINTERWONDERLAND. We zeggen dus tot ziens

Reizigers die Canadian Corner bekeken, bekeken ook

In Canadian Corner geweest? Deel je ervaringen!