Vandaag geopend: 10:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super!

Samen met brugklassen van een middelbare school een dagje uit gehad. Fantastisch! Het klimmen is ... meer lezen

Beoordeeld op 6 oktober 2018
dannytrommelen
geweldg team uitje

Beoordeeld op 20 juni 2018
Angela v
Brunssum, Nederland
Lees alle 11 beoordelingen

Beoordeeld op 5 juli 2019

Een geweldige belevenis. Door mijn hoogtevrees klim ik niet op de touwen, maar het ziet er top uit. Geklommen wordt met helm, onder professionele begeleiding en met veiligheidslijnen verbonden. Er kan dus niets gebeuren. Neem oude kleren mee, die tegen een stootje kunnen.
Je kunt er overigens niet alleen klimmen, er zijn fietsen (mountainbikes) te huur, diverse uitdagende mountainbike-routes starten bij het park, ziet er erg gaaf uit. Verder kan je er boogschieten of gewoon lekker op het terras zitten.
Fietsenstalling binnen het terrein. Grote en gratis autoparkeerplaats. Helaas geen laadpunten voor e-auto's.
Prima bereikbaar, net buiten het centrum van Brunssum. Het 'blote voeten park' ligt ernaast, een mooie combinatie om ze beiden te bezoeken.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

De begeleiders zijn zeer behulpzaam en helpen waar ze kunnen ongeacht wat het probleem is, de rest van het personeel is ook heel vriendelijk. Voor een allereerste keer klimmen was het wel een uitdaging maar het was leuk en sommigen van ons hebben zelf een nieuw talent ontdekt! Ideaal voor een halve dag avontuur.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Het klimmen is echt geweldig om te doen, ook voor volwassenen. Het is behoorlijk uitdagend.
Ook hebben we o.a. een leuke wandeling/speurtocht door het Schutterspark gehad, gestept door het park (aanrader!) en hebben we boogschieten gedaan. Erg leuk!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

met een groep van 12 personen een teamuitje gedaan. Geweldig! voor ieder is een aparte route deze verschilt ook van hoogte en moeilijkheidsgraad. Zels voor de allerkleinste is er een route. Zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk park, mooi aangelegd, vriendelijk personeel!
4 verschillende parcouren die je tijdens je bezoek (2,5 uur) kan beklimmen!
Kids van 8 en 11 vonden de banen goed te doen! (Uitdagend genoeg)

Datum van activiteit: mei 2018