“Mooie locatie aan de maas”
Beoordeling van Bij Christoffel

Bij Christoffel
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Broekhuizen
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan de maas, vriendelijk personeel en lekker eten.
Een aanrader!

Parkeren kan 1 straat verder.

Datum van bezoek: september 2020

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week een 3 gangen diner gehad Bij Christoffel, een mooi ingerichte zaak direct aan de Maas. De gerechten waren allen erg lekker, goed vlees en goed klaargemaakt.

Het restaurant werd draaiende gehouden door jong personeel, alles verliep top dus petje af.

Datum van bezoek: september 2020
31 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk een avondje gezeten. Goede bediening , goed eten. Als je vraagt om medium/rare, krijg je m ook zo! Daar kunnen nog veel tenten van leren. Je krijgt genoeg en alles smaakte goed. Het is jammer dat we er ver vanaf wonen, anders kwamen we zeker terug! Maar we onthouden dit voor de volgende keer als we in de buurt zijn!

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten (met reservering) buiten op het terras en de tafels staan ruim uit elkaar. Uitzicht is mooi en onze zoon kon gebruik maken van de speeltuin van het naast gelegen pannenkoekenhuis. Binnen oogt het minder leuk (mn rommelig) dan op de website. Toiletten zagen er prima uit, maar de keuken (vloer) rommelig. Personeel is vriendelijk. Het voorgerecht was prima, maar het hoofdgerecht viel wat betreft prijs/kwaliteit tegen (een tournedos en ossenhaasspies). Standaard garnituur op je bord is een uiencompote met maiskolfjes, wat we een vreemde combi vinden. De uiencompote is ook erg vreemd (winters). Voor een salade of wokgroenten (mn paprika en ui) moet je bij betalen. Een tournedos kost €27!
Al met al een leuke avond gehad aan de Maas, maar we hadden er helaas meer van verwacht.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en een mooie plek aan de Maas. Jammer dat het eten van beduidend mindere kwaliteit is. Gericht op de toerist die 1 keer komt. Wrap met krokante kip betekent hier een kipkorn met sla, en dat voor meer dan 8€. Absolute no go, schaam je om dit te serveren!

Reizigers die Bij Christoffel bekeken, bekeken ook

In Bij Christoffel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.