“Leuk terras met uitzicht op de Maas”
Beoordeling van Bij Christoffel

Bij Christoffel
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Broekhuizen
6 augustus 2017 beoordeeld

Wat een gezellig terras, met goede sfeer en lekkere gerechten. We zaten in het avondzonnetje op het terras aan de Maas met zicht op de pont bij Broekhuizen. We kozen voor een tapasmenu voor de leuke prijs van 18,75 per persoon. De heerlijke hapjes (garnalen in pikante saus, gehaktballetjes in een lekkere saus, gevulde paprika's en dergelijke met verse frietjes en salade waren ruim voldoende om na twee uur weer geheel verzadigd te vertrekken. De bediening was vriendelijke en netjes.

15 juli 2017 beoordeeld

Voor een snack, tussendoortje of lekker dinertje is het hier top! Enorm schappelijk qua prijs, supergoede bediening (geen moeite is teveel) en prachtig uitzicht! Puur genieten dus!

25 juni 2017 beoordeeld

Veel te lang moeten wachten. Bediening bood excuses aan maar had vooraf aan moeten geven dat er sprake was van een wachttijd van meer dan 1 uur.
Tapasplank als hoofdgerecht: warme gerechten kwamen uit magnetron en waren niet evenredig warm of zelfs koud. Prijs kwaliteit dik onder de maat. Portie te klein. Jammer. Mooie locatie maar voor ons geen herhaling.

25 juni 2017 beoordeeld

Tapasplank gehad. Ruim 1 uur wachten terwijl het niet druk was. De helft van de warme gerechten was koud. Ook de prijs van de tapasplank is echt te hoog. Voorlopig niet meer terug.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was het nu goed of toch niet helemaal. Het concept is veranderd; niet meer onbeperkt tapaz. We vonden het menu enigsinds beperkt maar daar staat tegen over dat het prima smaakt. De scampi's waren heerlijk. Het tapaz menu was lekker al hadden het voor mij meer warme gerechten mogen zijn. Prijs kwaliteit ..hier twijfel ik effe.

Reizigers die Bij Christoffel bekeken, bekeken ook

In Bij Christoffel geweest? Deel je ervaringen!