“Heerlijk ontspannen”
Beoordeling van Theetuin de Roode Vennen

Theetuin de Roode Vennen
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Broekhuizen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie omgeving om te fietsen of te wandelen. De theetuin is gelegen midden in een mooi bosgebied. De theetuin zelf ligt zeer relaxed en heeft een mooie verzorgde uitstraling. Zeer aardige bediening , heerlijke taarten en een goede kop koffie : wat wilt een mens nog meer. !! Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2017

17 juli 2017 beoordeeld

Gisteren de uitgebreide High-Tea gehad bij De Roode Vennen. Een échte aanrader! 4 verschillende gangen, telkens mooie étagères met lekkere hapjes: te beginnen bij super lekkere broodjes, erna quiches en hartige taartjes, dan scones en als laatste compleet assortiment gebakjes. Iedere gang telkens met aangepaste thee. Ook superlieve gastvrouw en prachtige omgeving! Prijs/kwaliteit meer dan ok!

Datum van bezoek: juli 2017
9 september 2016 beoordeeld

Een prachtige omgeving voor een rustpauze met een lekker stukje gebak en een kopje koffie. Een prachtige tuin met veel schaduwplekken.

Datum van bezoek: juli 2016
3 september 2016 beoordeeld

OP een mooie fietsroute door noord Limburg stopten wij bij Theehuis de Roode Vennen. Helaas was het begin september en de tuin rondom niet meer zo mooi. Ook de oranjerie erbij lag er niet zo mooi bij, ze waren kennelijk aan het verbouwen.
Ik vond het jammer dat er zo weinig aan het grondgebied rondom de tuinen was gedaan. het zag er wat verpauperd uit. Ook ontbrak een leuke speeltuin voor kinderen naast of op het terrein van het theehuis. Je kunt er een high tea genieten, maar als er een paar kinderen bij zijn, is er voor deze niets te beleven. Geen schommel of kleine zandbak of glijbaantje. Moet toch kunnen bij de prijzen die men hier voor het gebak vraagt. Het gebak dat ik kreeg (velvet framboise) was niet geheel vers. De onderste cake laag was wat droog. De keuze in theesoorten is groot en goed, hoewel ik de prijs voor een pot thee weer hoog vindt (8 euro). Een tussenmaat theepot voor bij 3 euro of 3,50 zou beter op de kaart staan.

Datum van bezoek: september 2016
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rozen en de blauwe bessen route ligt, verborgen in de eigen tuin dit theehuis. Gebouwd als een kiosk met overkapt terras en grasveld rondom.
Ruime keus in thee en taarten ( wel even vragen wat beschikbaar is). Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Theetuin de Roode Vennen bekeken, bekeken ook

In Theetuin de Roode Vennen geweest? Deel je ervaringen!