Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 31 oktober 2020

Mooi gelegen hotel met ruime kamers. In verband met de aanstaande lockdown heb ik de royal suite geboekt zodat we daar eventueel konden koken. Dat bleek niet nodig omdat het restaurant in het hotel open bleef. De royal suites liggen op de tweede verdieping en zijn echt heel groot. Ruime slaapkamer/badkamer en ruime woonkamer/keuken/eetkamer. Het enige dat niet ruim was, is het balkon, een uitsparing in het dak. Mooi uitzicht over de Maas met het pontje naar Arcen dat rustgevend de hele dag heen en weer naar Arcen vaart (contant betalen). Het diner in het restaurant was erg goed en de bediening vriendelijk. Het ontbijt viel een beetje tegen. Ivm corona aan tafel geserveerd, maar dat had wat ruimer gekund. Op onze laatste ochtend waren er alleen nog broodjes geen croissant ofzo.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Werkelijk prachtig gelegen hotel aan de Maas met grote (sfeerloze) kamers. Balkon met uitzicht op de traag stromende Maas. Restaurant was dicht op maandag. Ontbijt was zeer fantasieloos en treurig. Twee zielige bolletjes voor 2 personen. " Oh, maar ik breng veel meer" zei de vriendelijke serveerster. Daar kwam ze met 3 levenloze boterhammetjes en 3 plakjes aan de randen harde smaakloze kaas. Verder alles met wegwerpbakjes jam,etc. Hoe weinig energie is hier aan besteed! Gauw wat beters op het bord serveren, al was het maar voor het milieu.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020

In het rustige Broekhuizen aan de rivier de maas ligt dit pareltje. Allerhartelijkst wordt je hier ontvangen als gast van het hotel of op het ruime terras voor een drankje en of hapje. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien (helaas geen airco) en hebben allen een ruim balkon met uitzicht op de pont Arcen/Broekhuizen.. De inrichting van hotel en restaurant zijn gedateerd, doch doet niets af aan de kwaliteit van eten en drinken. De kok heeft een voorliefde voor curry, doch er is voldoende variatie in de keuze voorlunch of diner. Het ontbijt is ruim voldoende. Zeer vriendelijke bediening.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op de maas en zijn voorzien van een balkon
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 maart 2020

prachtige omgeving geweldig personeel en heerlijk eten komen er erg graag heerlijk terras en mooie kamers alles wat je vraagt proberen ze te doen heerlijk ontbijt en nogmaals heerlijke omgeving echt heel fijn

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en even zo vriendelijke service tijdens het ontbijt.

Ruime kamers, gedateerd maar wel schoon en met prachtig uitzicht over de Maas en in de verte de Hertog Jan brouwerij. Wij zouden zeker terug komen als we weer in de buurt willen zijn.

Datum van verblijf: februari 2020