“Op tocht met de happen en trappen cadeaubon, hier verzeilt geraakt.”
Beoordeling van Het Maaspaviljon

Het Maaspaviljon
Geclassificeerd als nr. 6 van 6 Restaurants in Broekhuizen
6 juni 2017 beoordeeld

Dit was ons laatste puntje onderweg met de happen en trappen, en ze hadden dan ook speciaal met mijn rekening gehouden met mijn allergenen. Echt waar, zo een lekkere rabarber moes gemaakt ... om vingers en duimen af te likken. Prachtig, nog een super bedankt hiervoor (koppel gisteren laat op de avond, rond half acht). We hebben er van genoten, hier komen we dan ook nog eens zeer zeker terug. Prachtig buiten terras, valk aan de Maas oever, waarbij je net naast ook nog eens de overzet pont kan nemen (voorzie wel klein geld hiervoor).Groetjes Patrick en Erica

19 februari 2017 beoordeeld

Prachtige locatie aan de Maas , zeker bij mooi weer. Groot buitenterras met veel zitplaatsen. Binnen zeer ruime zitplaatsen je hebt daardoor geen last van andere gasten.
Vriendelijke bediening lekker eten en de wijn was uitstekend. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, zeker als de zon schijnt. En wat ook belangrijk is zeer propere toiletten. Compliment voor de gastheer/ gastvrouw.
Voor de kinderen is er een mooie speelhoek.

22 november 2016 beoordeeld

Zondag gegeten bij het Maaspaviljoen. Het was er erg lawaaiig. Dat komt waarschijnlijk doordat er erg hoge plafonds in zitten. Er was een familie met kinderen die pannenkoeken hadden gegeten en tegen zevenen (bedtijd) alleen maar drukker werd!
We hadden een wowdeal. A la carte 3 gangenmenu van de kaart. Het eten was prima. Niet echt wow. De prijzen op de kaart vielen tegen. Voor die prijzen verwacht je wel meer. Wij hadden gelukkig de deal. Na het voorgerecht werd er netjes gevraagd of we wilden wachten met het hoofd gerecht. Bij het dessert moesten we erg lang wachten. Al met al gaan we niet weer naar Maaspaviljoen eten. Aan de andere kant van de Maas eet je echt veel lekkerder. Ook met wowdeal. (Alt Arce of Sjef!)

28 januari 2017 beoordeeld

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Het Maaspaviljon bekeken, bekeken ook

In Het Maaspaviljon geweest? Deel je ervaringen!