“Mooie, knusse, landelijke B&B nabij Maastricht”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van B&B ut Good

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Mooie, knusse, landelijke B&B nabij Maastricht”
Beoordeeld op 8 maart 2015 voor een verblijf in Maart, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben genoten van ons lang weekend in Ut Good. De B & B is gelegen midden in Bemelen en op slechts 10 minuten rijden van Maastricht maar in de B & B zelf heb je het idee dat het heel landelijk is gelegen. Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten door de gastvrouw met koffie, thee en heerlijke Limburgse vlaai, en door de kippen, honden en kat. De kamer zelf is eigenlijk meer een mini-huisje met beneden een woonkamer en badkamer en boven de slaapkamer. Het interieur is een leuke mix van modern en landelijk. Elk huisje heeft een eigen ingang op de binnenplaats maar je kunt via een 'achterdeur' ook binnendoor naar een grote gezamelijke woon- en eetkamer wat zeker handig is mocht het tijdens je verblijf regenen. In de gezamelijke eetkamer wordt elke ochtend een uitgebreid ontbijt geserveerd met gekookt eitje en verse jus d'orange en gedurende de dag kun je zelf koffie en thee zetten. Op de kamer zelf is een koelkast voor als je zelf nog wat eten of drinken bij je hebt. Wij verbleven in kamer drie (drei) en we bevelen die zeker aan. Er zijn in totaal vier kamers en die hebben allemaal net een iets andere inrichting (kamer een heeft bijvoorbeeld beneden geen bank maar twee fauteuils).

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren