“Gewoon goed”
Beoordeling van Parkhotel

Parkhotel
Geclassificeerd als nr. 15 van 17 Restaurants in Arcen
10 augustus 2017 beoordeeld

Vlotte bedieniening,voldoende keuze en uitstekende kwaliteitVoeg daarbij de rustige en voorname ambiance

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten. Het eten was doorsnee. Waar wij ons aan stoorden was het feit dat wij naast gasten in gekleurde badjassen werden geplaatst met badslippers aan. Wij hadden ons op dit etentje verheugd en ons netjes aangekleed. Dit voelde niet prettig. We hebben ons hier over beklaagd bij de serveerster. Zij had de manager ingelicht die ons hierna te woord stond. Erg prettig. Wij hebben het gehad over de etiquette van een bezoek aan een restaurant en vinden het niet gepast dat mensen in badjassen komen dineren. De manager was het met ons eens maar vertelde dat zijn manager wil dat elke gast welkom is. Dit, omdat het hotel onderdeel is van het thermale bad. Wij opperden dat men aan kan geven dat er na zeven uur 's avonds op zijn minst casual geklede gasten welkom zijn of dat er een apart gedeelte ingeruimd wordt voor gasten in badjas. De manager wil dit na meerdere klachten hierover in een overleg bespreken bij zijn leidinggevende.

14 september 2016 beoordeeld

fantastisch hotel kan het iedereen aanbevelen,leuke omgeving,veel te doen voor jong en oud
geweldige baden,die makkelijk te bereiken zijn ook voor diegene die wat slechter te been zijn

25 juni 2016 beoordeeld

prima ruime kamers.
Het hotel is ongeveer 2 jaar oud.
jammer , dat het nieuwe hotel geen geluiddichte kamers heeft !
ontvangst was goed , begeleid door de receptie naar de kamer.
Hotel deur heeft onhandige pincode op de deur zitten.
Bed ligt lekker , maar kraakt .
ontbijt middelmatig , met zwarte bacon !
Hier werd niks aan gedaan , na melding ,
werd de nieuwe iets minder zwarte bacon , gewoon op de oude gegooid.

7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is zeker een 7+, personeel wat jong doch aardig
Wij hebben goed gegeten
Men is ingesteld op jonge kinderen
Zeker doen

Reizigers die Parkhotel bekeken, bekeken ook

In Parkhotel geweest? Deel je ervaringen!