“gezellig tafelen aan de Maas”

Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Arcen
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: De schitterende Brasserie, zaal en terras bieden een indrukwekkend Maaspanorama. Hét adres voor uw diner, lunch, koffie of thee met Limburgse vlaai, of om gewoonweg met een lekker drankje of hapje te genieten van het prachtige uitzicht. Dagelijks geopend vanaf 12:00 uur. Onze keuken is geopend van 12:00 uur tot 21:00 uur. Brunchbuffet. Iedere zondag van 11:00uur tot 14:00 uur presenteren wij u een heerlijk brunchbuffet. U kunt dan genieten van een prachtig, uitgebreid buffet met ondermeer verschillende soepen, vers afgebakken broodjes, salades, warme gerechten en meer. Wegens het grote succes van vorige jaren organiseert Alt Arce dit jaar wederom een Elzasser Wijnproeverij. De proeverij vindt plaats op zaterdag 21 april tussen 15.00 en 19.00 uur onder leiding van de Duits sprekende wijnboer Bertrand Burghart-Spettel, van de gelijknamige Wijngaard uit Mittelwihr (Elzas, Frankrijk), in een sfeervolle ambiance.
1 juni 2018 beoordeeld

lekker gegeten op terras met uitzicht op de Maas . Vriendelijke bediening . Ook voor groepen geen probleem om à la carte te eten .

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze familie bezochten we 2 keer alt arce. Een keer voor een drankje (einde middag), dat ging prima. Reserveren voor die avond wad echter niet meer mogelijk (vreemde uitleg over mensen die misschien wel of niet konden komen of gingen barbecuen) we konden wel blijven zitten en afwachten of we met etenstijd iets konden eten. (Niet gebleven)
Het uitzicht is prachtig, dus de dag erna kwamen we terug voor avondeten.
Na het opnemen van de bestellingen kwam al snel het eerste drankje, en het tweede drankje, maar na meer dan een uur en een kwartier nog steeds geen eten. Mensen om ons heen werden bediend, maar wij zagen niemand meer. Bij navragen bleken we vergeten, kan gebeuren natuurlijk. Toen we een opmerking plaatsten over de wachttijd en dat het jammer is dat ze ons daarover niet hadden geinformeerd werd daar niet op gereageerd.
Uiteindelijk kregen we een drankje van het huis om het op te lossen. Excuses voor het ongemak werd echter niet aangeboden. Jammer.
In de aspergesoep helaas geen asperges, frietjes wat klef en niet knapperig. De kalfsoester was smakelijk, de spareribs smaakten echter niet goed; lauw en gekookt.
Kortom; niet onze beste eet-ervaring.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit terras hoort niet voor niks tot de mooiste terrassen . Voor Arcen is het een absolute aanrader en de saté is voortreffelijk

7 mei 2018 beoordeeld

Restaurant op een toplokatie met uitzicht op zonsondergang over de Maas. Gebeld voor een reservering: binnen volgeboekt, op het terras misschien plek als we meteen komen. Bij aankomst, restaurant nog niet halfvol, en dat bleef zo totdat we klaar waren (???). Het personeel had er weinig zin in. Met het eten was weinig mis, maar door het totale gebrek aan sfeer maakt het weinig indruk. Schijnbare desinteresse van het personeel maakt het niet beter. Sommige borden komen met patat bij de maaltijd. Andere borden komen alleen met het vlees, met een schaaltje patat om te delen, maar zichtbaar niet genoeg. Bijbestellen geen probleem, maar staat wel meteen (dubbel) op de rekening. Lang verhaal kort: beste restaurantlokatie in het dorp, maar totaal zielloze en dus eenmalige ervaring.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een weekendje weg in Limburg, bovendien is het prachtig weer en het asperge seizoen is net begonnen.
Daarom besluiten wij hier te gaan lunchen op ons vertrouwde adres.
Op het terras, met uitzicht op de Maas, vinden wij gelukkig een plaatsje.
Onder het genot van een glas Chardonnay, niet echt een bijzondere, genieten wij van een prachtig zicht op de Maas.
Voor mijn man bestellen wij asperges met varkenshaas en ham, voor mij de zalm met asperges met Hollandaise saus, daarbij gekookte krieltjes voor beiden.
Zoals gewoonlijk smaakt het weet fantastisch.
De 1ste keer in het seizoen asperges eten smaakt het witte goud fantastisch.
Als dessert verse aardbeien met slagroom, voor mijn man nog ijs erbij.
Tot volgend jaar

1  Bedank H.M. V

Reizigers die Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras bekeken, bekeken ook

In Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras geweest? Deel je ervaringen!