“Eten prima, bediening niet snel”

Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Arcen
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: De schitterende Brasserie, zaal en terras bieden een indrukwekkend Maaspanorama. Hét adres voor uw diner, lunch, koffie of thee met Limburgse vlaai, of om gewoonweg met een lekker drankje of hapje te genieten van het prachtige uitzicht. Dagelijks geopend vanaf 12:00 uur. Onze keuken is geopend van 12:00 uur tot 21:00 uur. Brunchbuffet. Iedere zondag van 11:00uur tot 14:00 uur presenteren wij u een heerlijk brunchbuffet. U kunt dan genieten van een prachtig, uitgebreid buffet met ondermeer verschillende soepen, vers afgebakken broodjes, salades, warme gerechten en meer. Wegens het grote succes van vorige jaren organiseert Alt Arce dit jaar wederom een Elzasser Wijnproeverij. De proeverij vindt plaats op zaterdag 21 april tussen 15.00 en 19.00 uur onder leiding van de Duits sprekende wijnboer Bertrand Burghart-Spettel, van de gelijknamige Wijngaard uit Mittelwihr (Elzas, Frankrijk), in een sfeervolle ambiance.
22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een prachtige novemberdag genoten van het terras en hier een hapje gegeten. Het eten was prima voor een redelijke prijs (broodje brie uit de oven en een broodje met oa champions). Echter duurde het allemaal erg lang.
Vrij lang voor het opnemen van het drinken waarna de kaart meermalen vergeten werd. Daarna ging ook deze verwerking niet helemaal goed. De vriendelijkheid van het personeel maskte hierin veel goed.

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig restaurant met goede kaart! Bediening en service uitstekend! Het eten was prima. Mooi terras aan de Maas. Leuke plek om te eten!

5 november 2017 beoordeeld

Ik heb dit restaurant twee keer bezocht met wowdeal. Twee keer was de service echt slecht, lang wachten tot je werd ontvangen, lang wachten tot je drinken werd opgenomen en lang wachten tot het gebracht werd. Er was echt te weinig personeel om alle gasten hun behoeftes te kunnen voorzien. De lunch was daarentegen wel heerlijk!

18 oktober 2017 beoordeeld

Dit jaar hebben we deze zaak opnieuw bezocht. In tegenstelling tot vorig jaar was het eten echt niet lekker. De hamburger viel nog wel mee, de ribbetjes waren veel te zout en de "diamanthaas" was een niet te eten stuk taai vlees. Je krijgt er een toren bij met frieten, onsmakelijke sla met croutons uit een pakje,... dit was ons allerlaatste bezoek aan deze zaak. Voor de gezelligheid moet je er ook niet zijn, het terras buiten bij zonnig weer is top voor een kop koffie, binnen daarentegen is het maar een koele boel.

15 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier als gezin heerlijk zitten lunchen. Deze lunch was uitstekend van kwaliteit, heerlijk van smaak en meer dan voldoende. De omgeving, terras aan de Maas en het mooie weer maakte het tot een heerlijke lunch. Prima bediening, niet te lange wachttijd en redelijke prijzen.

Reizigers die Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras bekeken, bekeken ook

In Alt Arce Zaal Brasserie Maasterras geweest? Deel je ervaringen!