“Kan beter hongerlijden.”

lotus Asian Cuisine
Geclassificeerd als nr. 13 van 17 Restaurants in Arcen
Keukens: Aziatisch
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een hele middag gezwommen te hebben, uitgehongerd kwamen mijn man en ik hier terecht.
Aardige mevrouw die redelijk Nederlands sprak, waarschijnlijk eigenaresse, had ons geholpen. Sambal en kroepoek bij? Yes.
Sambal smaakte nergens naar, kroepoek is van een maand uit denk ik.

We hadden afhaalmenu, ik verwachtte niet veel, maar zo slecht...
Laten we zeggen, ga naar een super markt, koop die nasi, bami en foe yongh hai bakjes, thuis opwarmen en probeer te eten.

Of ik hier weer kom eten.
Nooit meer.

Antwoord van management:Gereageerd 15 september 2017

Geachte mevrouw Nguyen,

Het spijt ons zeer dat u een vervelende ervaring had bij ons. Wij stellen kritiek op prijs en doen er ook wat mee wanneer dit ons gemeld wordt. We vinden het wel niet echt gepast hoe u reageert hierop. Als u zo in staat bent om uw gal op meerdere sites te spuwen, dan was het gepaster en netter geweest om dit persoonlijk mede te delen aan ons en ons de kans te geven om dit eventueel op te lossen, in plaats van onze zaak zo neer te halen, terwijl kwaliteit hoog staat aangeschreven bij ons!
Maar als u zelf al aangeeft dat u bij de aldi en supermarkt de nasi en bami en andere gerechten haalt, dan snappen we dat ons eten voor u niet smaakvol genoeg is. Wij gebruiken alleen verse ingrediënten en maken alles vers. Bij de supermarkten zitten allerlei smaakversterkers, veel zout en conserveringsmiddelen toegevoegd! Dit is appels met peren vergelijken!

3 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, een goede kaart met lekkere gerechten. Peking eend met pruimensaus! Rundvlees met Balisaus! Zeer vriendelijke gastvrouw, die ons heel trots haar mooie rustgevende tuin liet zien. Een aanrader als je in Arcen komt en niet de drukte van het horecaplein zoekt.

17 mei 2017 beoordeeld

Hier hebben we heerlijk gegeten vriendelijk personeel een mooi en goed restaurant goede sfeer als we weer in de buurt zijn komen wij hier zeker weer terug

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen unaniem van mening dat het eten zeer matig was. De bami was niet warm. De gerechten oa saté en loempia waren smakeloos. De rijst droog en hard! Bediening vriendelijk, maar de wachttijden tussen de gerechten erg lang.

25 april 2016 beoordeeld

Een gemiddeld restaurant voor afhaal chinees. Sate saus en babi pangang waren matig. Loempia's prima. Nasi en Bami matig gevuld met groente en vlees.

Reizigers die lotus Asian Cuisine bekeken, bekeken ook

In lotus Asian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!