31 mei 2018 beoordeeld

Kamer was oud bollig. Geen Airco. Tenperatuur in de kamer hoog. Buitentemp. 32 Bedden wat aan de zachte kant, oud ? Veel lawaai van de prov. weg vanaf 5.30 uur.Voor mij slechts een twee sterren hotel.

Kamertip: Lift uit het jaar nul. Schamel meubilair. Ligging zeer goed. Aardig personeel.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Hotel Rooland is echt een typisch Fletcher hotel. Net restaurant, vriendelijke receptie maar wat kaalgetrapte gangen, verouderde horelkamers maar wel met goede bedden, geen airco of koelkast, gedateerde badkamer gelukkig wel een normale douche kabine. Het ontbijt was ook standaard. Het is er allemaal, maar zijn geen uitschieters naar boven, personeel is vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn personeel schone kamer gewoon echt goed eten was hoed alleen t bone was rauw en erg veel zeen moesten wel 6 euro 50 extra betalen beetje jammer. Verder was het voortreffelijk. Wij gaan echt in najaar weer samen genieten in een van jullie hotels

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
4 mei 2018 beoordeeld

We waren er met z'n vieren vier dagen en hebben er geen moment spijt van gehad. Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding en prima bedden. Ook gebruik gemaakt van de solide fietsen. Goede uitvalsbasis voor wandel - en fietstochten.

Verbleef: april 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte maar afstandelijke benadering van de staf.ligging aan de provinciale weg, niet ideaal. Kamers moeten echt een update hebben. Los behang, doorgeslagen ramen. Matrassen bolle vorm?!. Overigens wel een fantastisch fietsgebied.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner