Beoordeeld op 28 mei 2018

Hotel Rooland is echt een typisch Fletcher hotel. Net restaurant, vriendelijke receptie maar wat kaalgetrapte gangen, verouderde horelkamers maar wel met goede bedden, geen airco of koelkast, gedateerde badkamer gelukkig wel een normale douche kabine. Het ontbijt was ook standaard. Het is er allemaal, maar zijn geen uitschieters naar boven, personeel is vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg fijn personeel schone kamer gewoon echt goed eten was hoed alleen t bone was rauw en erg veel zeen moesten wel 6 euro 50 extra betalen beetje jammer. Verder was het voortreffelijk. Wij gaan echt in najaar weer samen genieten in een van jullie hotels

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

We waren er met z'n vieren vier dagen en hebben er geen moment spijt van gehad. Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding en prima bedden. Ook gebruik gemaakt van de solide fietsen. Goede uitvalsbasis voor wandel - en fietstochten.

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Correcte maar afstandelijke benadering van de staf.ligging aan de provinciale weg, niet ideaal. Kamers moeten echt een update hebben. Los behang, doorgeslagen ramen. Matrassen bolle vorm?!. Overigens wel een fantastisch fietsgebied.

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben 1x overnacht in dit hotel het is echt vergane glorie, begrijp de 4 sterren echt niet het is misschien niet eens 2 sterren hotel, alles is oud, versleten en kleurloos personeel.
Keuken was ook van slechte kwaliteit, dit hotel moet gerenoveerd worden om aan de Fletcher normen te kunnen voldoen.