Hans K

Hier gaan we vaker heen.

Beoordeling van Hotel de Maasparel
4,0 van 5 bollen9 mei 2024 beoordeeld
Prima hotel. Elk jaar doen we wel een paar hotels aan. De Maasparel scoort hierbij hoog. Alle voorzieningen zoals beschreven aanwezig. Mooie kamers met goede bedden en een ruime badkamer. Vriendelijk behulpzaam personeel, zelfs de tuinman man de tijd voor een vriendelijk praatje. Diner en ontbijt een ruime voldoende ook. Echt een aanrader hotel de Maasparel.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mei 2024
Dankjewel! Wat ontzettend leuk om te horen dat het jullie zo goed is bevallen. Bedankt voor deze uitgebreide review :)
Boven en beneden verdieping
    Zwembad
    3.6 km van Hotel de Maasparel
    Meer hotels in Arcen bekijken
    Beoordeeld op 7 mei 2024

Helaas geen handdoeken op de kamer, bleek na inchecken.

Kamer wel heel netjes, schoon, fijne goede bedden. Uitzicht vanuit de kamer was op de parkeerplaats, en op de zonne-paneel-bedekte daken van het hotel, niet op de Maasbocht daar bij Arcen.

Sauna heel goed! Werkt perfect, warmt snel op, de deur sluit goed, top!
    Zelfde geldt voor t bubbelbad. De douchedeuren sluiten niet goed (rubbers versleten), je kunt niet douchen zonder dat de vloer nat wordt.

Airco werkt prima, maar hangt niet op de meest efficiente plek.
    Ligging van de kamer betekent dat je geen last hebt van lawaai van passerend verkeer.
    Ook ligt de suite niet vast aan het hoofdgebouw; derhalve geen last van geluid dat zich via het gebouw voortplant.
    Enige wat je af en toe hoort, is een auto die op het grind van de parkeerplaats rijdt, en personeel dat glaswerk buitenzet. En die vogeltjes natuurlijk, die beginnen al om 4 uur te fluiten. Als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van...

Kamertip: Neem suite-met-sauna of de andere kamer in "de Smidse". Dan lig je ver van de doorgaande weg af en heb je geen last geluid uit hoofdgebouw.
    Datum van verblijf: mei 2024
    Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Dankjewel voor deze review!

Beoordeeld op 31 maart 2024

Heel goed voor 1 nachtje maar zou niet langer verblijven. Er hing een zeer nare geur in de badkamer die zeer storend was. Ontbijt was zeer goed, vers fruitsap, zalm…. Jammer dat het Pasen was en er geen chocolade eitje te bespeuren was.
    Leuk dorpje maar zeer klein, dus je bent vlug rond.

Datum van verblijf: maart 2024
    Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Wat vervelend om te horen van de badkamer. We zullen dit bespreken met onze housekeeping, zodat we hier nog meer op toezien. Onze excuses hiervoor!

Beoordeeld op 24 maart 2024

Mooie kamer, leuk ingericht. Tuin goed verzorgd en mooi restaurant gedeelte. Het diner arrangement was erg lekker, vlotte bediening en fijne sfeer. Het ontbijtbuffet de volgende ochtend was erg goed verzorgd. Volop keus en werd goed bijgevuld

Datum van verblijf: maart 2024
    Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Dankjewel! Wat leuk om te horen dat het jullie zo goed bevallen is.

Beoordeeld op 12 maart 2024

Fijn hotel, mooie kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, grote badkamer met grote doucheruimte, heerlijk en uitgebreid ontbijt, goed restaurant met ietwat beperkte keuze, maar alles lekker en goed verzorgd. Aan een terras wordt hard gewerkt, dus nog beter in de zomer!

Kamertip: Een afsluitbare fietsenstalling. Grote parkeerplaats, maar in hoogseizoen wellicht vroeg komen om zeker te zijn van een plek.
    Datum van verblijf: maart 2024
    Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2024

Dankjewel Ellen voor deze mooie review! Wat mooi om te horen dat het jullie zo goed is bevallen.
    Dan maar tot ziens in de zomer op ons terras ;)

Beoordeeld op 18 februari 2024

Wij hadden een zeer goed verblijf in hotel de Maasparel. We hadden een arrangement op basis van halfpension en verbleven in een van de Maassuites in het gebouw tegenover het hotel. We hadden uitzicht op de Maas
    We konden de auto goed bij het hotel parkeren, werden vriendelijk ontvangen en hadden een prima kamer. De airco/verwarming deed het goed, maar die heeft wel even een moment nodig om aan te slaan. Het bad en de regendouche waren heerlijk en de bedden sliepen goed. De kussens konden iets dikker zijn .
    Op beide dagen was het ontbijtbuffet heerlijk en bood een ruime keuze. Het werd ook op tijd bijgevuld.
    ‘s Avonds konden we op basis van ons half pension kiezen uit twee voorgerechten en hoofdgerechten. Het toetje stond vast. De tweede dag waren de voor- en hoofdgerechten ook weer anders dan op de eerste avond. Wij komen graag nog eens terug!

Kamertip: Arcen is een kleine plaats, dus oriënteer je vooraf goed op mogelijkheden die de omgeving biedt.
    Datum van verblijf: februari 2024
    Joan Peute, Marketing van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Dankjewel voor deze hele mooie en uitgebreide review. Geweldig om te lezen dat het jullie zo goed is bevallen.
    Wij zien jullie heel graag weer terug in ons hotel! Tot ziens.