Clazien K

Overnachten in een Maassuite

Beoordeling van Hotel de Maasparel
4,0 van 5 bollen12 feb 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie ruime kamer
Schoon sanitair en een heerlijk bad
Voldoende koffie- en theefaciliteiten
Slechte kussens en we wisten niet dat je dan nog naar de receptie moet bellen voor andere kussens (geen reserve kussens op de kamer)
Leuk open balkon met schitterend uitzicht
Kamers zijn wel heel erg gehorig, deuren vallen hard dicht en veel geluidsoverlast door verkeer aan de voorzijde
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boven en beneden verdieping
0.1 km van Hotel de Maasparel
    Zwembad
    Meer hotels in Arcen bekijken
    Beoordeeld op 5 februari 2023

Super gezellig hotel. Goeie faciliteiten in de kamer. Gratis goeie wifi. Goede koffiemachine op de kamer met melkcupjes. De details kloppen gewoon. Alle kamers hebben uitzicht op de Maas. Bovendien met terras of balkon. Alleen jammer dat er 2 losse bedden naast elkaar zijn geschoven ipv een tweepersoonsbed. Verder alleen maar top. Ook het diner is top. En het ontbijt met verse jus d’orange en alles verder vers. Verdient wat ons betreft een dikke 10. En we hebben al veel hotels gezien.

Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 26 november 2022

We kregen een keurige schone en ruime kamer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kon mijn fietsen in garage stallen en zag ook oplaadmogelijkheden voor elektrische fietsen. Restaurant beschikt over een verdienstelijke keuken. Op de kamer was de mogelijkheid om koffie of thee te zetten en beschikte ook over een koelkastje. Voor ons een prima uitvalsbasis voor bezoeken van het keramiekmuseum in Tegelen, het Limburgs museum en het Van Bommel Van Dam museum in Venlo en ook het outlet centrum in Roermond.

Kamertip: Wij hadden een zonnige bovenkamer aan de zuidoostkant
    Datum van verblijf: november 2022
    Beoordeeld op 1 november 2022

Hotelkamer/badkamer waren best mooi en ruim maar erg gehorig (je kan je buren horen snurken)
    De communicatie vanuit het hotel was slecht. Wij zaten daar in het weekend van 29 oktober en er was een seizoen markt waarbij het dus niet mogelijk is om met de auto vanaf de parkeerplaats het dorp te verlaten.
    Het hotel heeft ons niet geïnformeerd dat wij onze auto niet op de parkeerplaats konden laten staan. Dus op onze vertrek dag waarbij we om 11 uur zouden moeten uitchecken zijn we om 10 uur tussen de marktkraampjes proberen het dorp te verlaten dit duurde een ruim uur
    Als ze ons hadden op de hoogte gesteld dan hadden wij onze auto zaterdagavond al ergens anders geplaatst
    Personeel was niet echt netjes hield stug vol iedereen geïnformeerd te hebben wat niet waar is we waren namelijk niet de enige

Maar goed omgeving Arcen is heel mooi maar niet meer dit hotel

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 17 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer met Maaszicht, héél mooi met balkon. Kamer had alles wat er te wensen is : goed en hygiënisch sanitair, goede bedden, professioneel koffiezetapparaat, leuke kunst om de ogen te strelen. De hotelkamer is niet goedkoop, maar zeer zeker zijn prijs waard. Ons verzoek om een kamer op de bovenste verdieping was ergens kwijtgeraakt , maar werd ruimhartig gecompenseerd door ons een prachtige kamer aan te bieden.

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 18 september 2022

Ik had een geweldig verblijf de kamer was erg luxe en super schoon. Alleen jammer dat het geen 2 persoons bed is. Het terras en het uitzicht zijn geweldig! Ik kom hier al jaren voor het Elfia festival en ga vanavond weer boeken voor volgend jaar.

Datum van verblijf: september 2022
    Reistype: Reisde alleen