eDreams
Priceline
Agoda.com
FindHotel
Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Prima verblijf gehad in de Maasparel. Een vriendelijke ontvangst en een mooie schone kamer en badkamer. Het eten uit het restaurant smaakte goed en ook het ontbijt was prima verzorgd. We hebben heerlijk gefietst en de Kasteeltuinen van Arcen zijn ook erg de moeite waard. Wij vinden dit bezoek voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Leuk om te horen dat u nog eens terug wilt komen! U bent van harte welkom!

Beoordeeld op 9 september 2021

Door een door mij gemaakte fout ,kwamen we op de verkeerde dag, maar dit werd snel opgelost door uw supervriendelijke medewerkster. We sliepen in de kamer aan de overzijde op de topfloor, even een klim, maar dan heb je ook het mooiste uitzicht op de Maas, en een zeer ruime mooie sfeervolle kamer. Drankwensen voor in de minibar kun je gewoon zelf opgeven en worden geregeld. Er staat ook de nieuwste Nespresso machine die heerlijke koffie zet. Ontbijt in de gezellige serre was ook zeer smakelijk en uitgebreid. Kortom, we zijn zeer tevreden en hebben genoten van ons verblijf, een aanrader !

Kamertip: Het beste uitzicht in deze hoger gelegen kamer, maar geen lift, wel een paar trappen, dus houd hier rekening mee als u slecht ter been bent.
Datum van verblijf: september 2021

Fijn om te horen dat u uw verblijf in onze maassuites een feestje vond! Dank voor uw komst en uw mooie beoordeling en graag tot ziens!

Beoordeeld op 2 september 2021

de tuinkamers waren prima, een prachige tuin om van te genieten en een uitstekende locatie aan de Maasoever.

Ontbijt en diner waren van een zeer goede kwaliteit!!
Zeer vriendelijke bediening, kwalitatief zeer goed.

Datum van verblijf: augustus 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Leuk om uw enthousiaste beoordeling te lezen! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. We geven uw complimentje aan ons team door. Graag tot ziens bij De Maasparel.

Beoordeeld op 1 september 2021

het is altijd een warm ontvangst
altijd goed verzorgd eten en drinken
heerlijk slapen
we zijn niet voor niets vaste klant bij de Maasparel
altijd een plek om te parkeren met mijn aanhanger
het team is altijd dienstbaar om ons een goed verblijf te geven

• Reistype: Reisde voor zaken

Fijn dat we u ook dit keer niet teleurgesteld hebben! Dank u wel dat u zo'n trouwe gast bent en graag tot weer een volgende keer.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Het hotel is goed onderhouden en de medewerkers zijn klantvriendelijk. Het hotel ligt aan het eind van de hoofdstraat. Er is een mooi aangelegde tuin die goed wordt onderhouden. Er is een leuk terras.
Het ontbijt was goed met voldoende keus en wat steeds wordt bijgevuld.
Echter was onze hotelkamer (nummer 11) op de eerste verdieping klein en lag aan de straatkant waardoor er veel geluidsoverlast door het verkeer was. Ook hoor je de bovenburen lopen vanwege de houten vloeren in het hotel. Er is geen balkon aanwezig.

Kamertip: Tegenover het hotel ligt aan de overkant nog een dependance met kamers met een balkon die uitkijken op de Maas.
Datum van verblijf: augustus 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Dank u wel voor uw komst en uw complimenten over ons team en de tuin. We hebben verschillende soorten kamers en maassuites, groot en wat kleiner, met en zonder balkon. Geef uw wensen bij een volgend bezoek gerust door, we maken het u graag naar uw zin!