Gratis annuleren tot 11-12-21
Priceline
Gratis annuleren tot 11-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18-12-21
eDreamsUS$ 96
Agoda.comUS$ 96
Trip.comUS$ 168
Beoordeeld op 24 juli 2021

Mijn moeder van 83 en ik hebben een fantastische 2 dagen in de “Maasdiamant” gehad. Wij hadden een mooie en schone kamer en badkamer op de begane grond. Ontbijt en diner was ook lekker. De service is exceptioneel, zeer professioneel en toch met een gevoel alsof je familie bent. Mijn moeder die slecht ter been is, is met alle égards, vriendelijkheid en zorg behandeld. Wij zijn gekomen om de kasteeltuinen te bekijken ook dat was prachtig. Een echte aanrader dus.

Datum van verblijf: juli 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Wat leuk om te horen dat De Maasparel voor jullie een 'Maasdiamant' is! Fijn dat jullie verblijf zo goed bevallen is. Dank voor jullie komst en graag tot ziens!

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamers, schoon, met fijne bedden en een nette badkamer.
Ontbijt was goed, de menukaart voor het diner bied voldoende variatie en het eten is uitstekend!
Mooi tuin en eigen parkeerterrein.
Absoluut de moeite waard om aan te bevelen!

Datum van verblijf: juni 2021

Dank u wel voor uw verblijf en uw prachtige aanbeveling! Graag tot ziens bij De Maasparel!

Beoordeeld op 8 juli 2021

De ontvangst was zeer hartelijk, wij konden al gelijk gebruik maken van de kamer.
Die was nieuw ingericht en alles was schoon en fris.
Wij konden gebruik maken van het buiten terras om de eten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. en het eten is zeer goed.
Het ontbijt was ruim voldoende.
Het was voor ons een mooie vakantie, bedankt allemaal.

Kamertip: De kamers zijn goed
Datum van verblijf: juli 2021

Fijn dat jullie van een topvakantie hebben genoten. hartelijk dank voor uw verblijf en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Wat verwacht je als je gaat dineren. Gezellig ontvangst en leuke bediening. Een beetje verwend worden. Nu op een maandag moet je dat niet verwachten bij de maasparel. Patat bij hoofdgerecht maar moeten betalen voor de mayonaise . Nog niet meegemaakt. Fles water bijna 6 euro. Al met al bijna 100 euro voor een gedeeld voorgerecht. Beide een hoofdgerecht en wijn. Veels te veel. Voor de kwaliteit die je krijgt. Werk aan de winkel voor de service. Zeker in deze tijd.

Datum van verblijf: juli 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2021

Jammer dat je je bezoek aan de Maasparel zo anders hebt beleefd dan veel gasten. We doen namelijk erg ons best om onze gasten te verwennen en dat doen we alle dagen van de week, óók op maandag! We promoten altijd onze karaffen kraanwater, juist omdat er een goed doel aan verbonden is dat we graag steunen. U bent natuurlijk vrij om voor een duurdere fles kraanwater te kiezen. Wij -en gelukkig veel gasten met ons - denken dat onze prijs-kwaliteit verhouding dik in orde is. Het spijt ons dat u daar een andere mening over heeft.

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel. De aanrader in Arcen, kan me niet voorstellen dat er iets beters is. Professionele en behulpzame crew. Zeer goed ontbijt en diner. Alles in de puntjes verzorgd. Schone kamer en de suite, kamer 10, met bubbelbad en sauna.

Kamertip: Er is ruim voldoende parkeergelegenheid achter het hotel. Groot voordeel van dit hotel is, dat je er fietsen kunt huren wat super is. Er zijn schitterende fietsroutes
Datum van verblijf: juni 2021

Hartelijk dank! Wat een fijne en enthousiaste reactie. Het doet ons plezier dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Dank voor uw verblijf en graag tot een volgende keer.