Beoordeeld op 27 mei 2018

Wij waren toch enigszins teleurgesteld door onze kamer temeer gezien de mooie kamers die ze op de website voorstellen... Wij verbleven "onder dak", weliswaar mooi ingericht en ruim, maar hierdoor erg donker en met een ingesloten gevoel, bovendien met inkijk van de buren zonder sluiten van de zonwering. Spijtig... Personeel is correct maar eerder koeltjes in de omgang. De ontbijtruimte in de veranda is aangenaam, ontbijt voldoende. Arcen en omgeving zeker een absolute aanrader!

Kamertip: Kamer "onder dak" niet ideaal.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel op een goede locatie in centrum van Arcen en op steenworp van de Maas. Kamer is schoon en voorzien van alle faciliteiten. Parkeren is gratis, ontbijt tot 10 uur en mooie omgeving voor fietsen of wandelen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel, goede keuken. Wij sliepen in ‘de Smidse’ fijne kamer, schoon! Goede bedden, eenvoudig maar prima douche.
We hebben een 4-gangen menu gehad. Prima, mooi opgemaakt en ruim voldoende. Het ontbijt de volgende ochtend was ook heel goed. Meerdere soorten brood en broodjes, beleg, fruit, yoghurt en ei.
Ook super gastvrij personeel wat zich de benen uit het lijf loopt. Chapeau !

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik waren hier voor een nachtje begin maart. Het was rustig arcen. Waarschijnlijk ook door t koude weer.

Het hotel was goed. We werden goed ontvangen, we hadden heerlijke bedden. Wel aam de straatkant maar daar hebben we geen last van gehad. De kamers kunnen gehorig zijn maar das geen groot minpunt.

Badkamer heeft alles inc schone handdoeken.

Kortom prima verblijf! Blij met de keuze!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 november 2017

Prima hotel, wij hadden het Hertog-Jan arrangement wat wij erg leuk vonden.
Kamer was proper alleen erg gehorig van zowel buiten als binnen geluiden.
Daarnaast hadden wij de pech dat er 4 mannen behoorlijk luidruchtig waren om 04:45 s'morgens.
Verder prima ontbijt en diner gehad.

Kamertip: De Hertog-Jan kamer (met arrangement) is aan te raden
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner